اخبارقرآنی( نگاهی به مؤسسه قرآنی «قرآن ‌نور» عربستان)

 

نگاهی به ‌پایگاه اینترنتی

 مؤسسه قرآنی «قرآن ‌نور» عربستان

 

پایگاه قرآنی «قرآن ‌نور» وابسته به مؤسسه قرآنی «قرآن‌ نور» قطیف عربستان‌سعودی آخرین اخبار و مطالب قرآنی مربوط به این مؤسسه را در اختیار کاربران اینترنتی خود قرار می‌دهد.

‌پایگاه اینترنتی «قرآن‌ نور» وابسته به مؤسسه قرآنی «قرآن‌ نور» از توابع شهر قطیف، منطقه‌ای شیعه‌نشین در عربستان‌سعودی است.

بنابر این‌گزارش، این پایگاه قرآنی به زبان عربی به‌روز می‌شود و در آن آخرین اخبار و فعالیت‌های قرآنی مؤسسه قرآن ‌نور قطیف عربستان در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

مسئولان مؤسسه قرآنی قرآن ‌نور قطیف اهداف خود را از تأسیس این مؤسسه این‌گونه اعلام کرده‌اند: گسترش و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه، تشکیل مدرسه‌ای قرآنی و تربیت افرادی خبره و کارآمد برای بسط و گسترش هرچه بیشتر فرهنگ قرآنی در جامعه از مهم‌ترین اهداف تأسیس این مؤسسه است.

در ‌پایگاه اینترنتی مؤسسه قرآن ‌نور قطیف عربستان می‌توان به آخرین مقالات منتشر شده توسط علما و دانشمندان شیعی علوم قرآنی دسترسی ‌پیدا کرد.

بازدیدکنندگان از ‌پایگاه قرآنی اینترنتی قرآن ‌نور تا لحظه تنظیم خبر 2109 نفر بوده و مقالات و مطالب پایگاه نیز 20585 بار مطالعه شده‌اند.

در این ‌پایگاه اخبار مربوط به آخرین کتاب‌ها و مجلات قرآنی منتشر شده توسط مؤسسه قرآن ‌نور قطیف عربستان قرار داده شده است.

همچنین، کاربران می‌توانند با قرار دادن پست الکترونیکی خود در مکان مربوطه، از آخرین اخبار و تغییرات پایگاه قرآنی قرآن ‌نور با خبر شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد