اخبارقرآنی(پیشنهاد مدیر عامل ایرنا برای اختصاص اخبار قرآنی)

پیشنهاد مدیر عامل ایرنا

برای اختصاص صفحه‌ای به اخبار قرآنی در روزنامه ایران

 «سیدجلال فیاضی» مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) با حضور در خبرگزاری قرآنی ایران، در زمینه همکاری و تعامل این دو رسانه اعلام آمادگی کرد.

 سید «جلال فیاضی» مدیرعامل خبرگزاری ایرنا ،  گفت: تجربه این خبرگزاری در استفاده از ظرفیت‌‌های مرکز جهانی علوم اسلامی به‌ویژه در حوزه ترجمه یکی از فعالیت‌های قابل توجه این رسانه است.

وی افزود: همچنین می‌توان از این ظرفیت برای جذب طلاب داخلی و خارجی استفاده کرد.

فیاضی تصریح کرد: رئیس‌جمهور تأکید زیادی بر استفاده از زبان مالایی (مالزی) و اردو توسط خبرگزاری ایرنا دارد که امیدواریم در این زمینه بتوانیم از دستاوردهای این رسانه در این زمینه بهره‌مند شویم.

مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با پیشنهاد همکاری رسانه‌ای ایکنا و مجموعه خبری ایران تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهیم صفحه‌ای در روزنامه ایران به انعکاس اخبار قرآنی اختصاص یابد تا به این وسیله زمینه آشنایی بیشتر عموم با فعالیت‌های قرآنی فراهم شود.

همچنین استفاده از اخبار عربی و انگلیسی خبرگزاری ایکنا در روزنامه «الوفاق» و «IRAN DAILY» از دیگر پیشنهادهای فیاضی در راستای معرفی رسانه ایکنا به جهان اسلام بود که در این نشست مطرح شد.

پرداختن به انتخابات و شرایط آن از منظر قرآن و درج این مطالب در پایگاه اطلاع‌رسانی انتخابات کشور و تعامل در حوزه‌های آموزشی خبرنگاران از دیگر مباحث طرح‌شده بین مسئولان دو خبرگزاری بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد