اخبارقرآنی( برپایی دوره‌های آموزشی غیرحضوری قرآن )

برپایی دوره‌های آموزشی غیرحضوری قرآن در

 فرهنگسرای قرآن

 فرهنگ‌سرای قرآن دوره‌های آموزشی غیرحضوری با عنوان «مدرسه مکاتباتی» و در قالب مجموعه آموزشی جدید با توجه به نیاز مخاطبان برگزار می‌کند.

«مجید یراق‌بافان» مسئول روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن با بیان این خبر اظهار کرد: با هدف بهره‌گیری از دستورات قرآنی و با توجه به نیاز مخاطبان، دوره‌های آموزشی غیرحضوری با کمک لوح‌های فشرده چندرسانه‌ای توسط فرهنگ‌سرای قرآن برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در ابتدای تولید لوح چندرسانه‌ای، لوح‌های رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی، آموزش فصیح‌خوانی و آموزش تجوید مقدماتی پس از تلاش کارشناسان قرآنی این مرکز آماده عرضه به مخاطبان قرآن‌دوست شده است.

یراق‌بافان با اشاره به اینکه هر کدام از این بسته‌های آموزشی شامل طرح درس، متن سوره‌های موردنظر و نیز فایل‌های صوتی هر دوره است، گفت: بسته‌های آموزشی به صورت کتاب، نوار و نرم‌افزار چند رسانه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مسئول روابط عمومی فرهنگ‌سرای قرآن تأکید کرد: این مجموعه در راستای پاسخ دادن به نیازها و درخواست‌های مخاطبان مدرسه مکاتباتی تهیه شده است و در اختیار افراد متقاضی قرار داده می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در مدرسه مکاتباتی به فرهنگ‌سرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی (تیموری) مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 55775141 تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد