اخبارقرآنی( انتشارماهنامه قرآنی ـ آموزشی «نسیم وحی»)

 

انتشارماهنامه قرآنی ـ آموزشی «نسیم وحی»

 

 ماهنامه قرآنی ـ آموزشی «نسیم وحی» ویژه دی به صاحب‌امتیازی مؤسسه جامعة‌القرآن الکریم منتشرشد.

ماهنامه قرآنی ـ آموزشی «نسیم وحی»

 این نشریه قرآنی از مطالبی مانند قرآن در کلام بزرگان، نردبان آسمان، تپه شهدا را آزاد کردم، تقلید در تلاوت، واژگان مشابه، او فراموش نمی‌کند، چرا حافظان قرآن نمی‌خوانند، عارفان بهشتی، قرآن در سودان، به کجا چنین شتابان، زلال احکام، حق فرزند و احکام کودکان تشکیل شده است.

«یادداشت سفر» سفرنامه‌ای است که به قلمی ادبی نوشته «محمد اسعدی» به زوایای سفر حج این نویسنده می‌پردازد. اسعدی در بخشی از سفرنامه خود چنین می‌نویسد: «نام خاطرات را بر می‌دارم و آن‌چه را می‌نگارم، یادداشت‌های سفر می‌نامم؛ یادداشت‌هایی پراکنده و کوتاه از سفری بزرگ و پرمایه. شاید این اوراق برای دوستانی چون خودم، با دغدغه‌های خاص قرآنی بی‌فایده نباشد و سوغاتی باشد از این سفر و تحفه‌ای از آن سرزمین؛ سرزمین وحی و فرودگاه قرآن.

سرزمینی که روزگاری نخستین پایگاه اسلام و جای‌جایش قدم‌گاه پیام‌آور وحی بوده است. سرزمینی که تلخ و شیرین حوادث صدر اسلام را در یاد دارد و رازدار ناگفته‌های فراوان است.»

یک دقیقه با فرزندم، تربیت به دست بازی نسپارید، الگوی مصرف، یک کتاب در یک مقاله، فرودگاه قرآن، اخبار، گفت‌وگو با خدا، در اردوگاه و جدول سایر مطالب این ماهنامه است.

این ماهنامه به سردبیری «سید محمدرضا حسن‌زاده طباطبایی» در 47 صفحه منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد