اخبارقرآنی( انتشار نشریه ویژه ایام محرم در عربستان)

نشریه اینترنتی «ولیال عشر» ویژه ایام محرم

 در عربستان منتشرشد

 

 نخستین شماره نشریه اینترنتی ویژه ایام محرم با نام «ولیال عشر» به همت پایگاه اطلاع‌رسانی «والفجر الثقافیه» در عربستان منتشر‌شد.

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی والفجر الثقافیه، این نشریه در هفت شماره تهیه‌شد و از چهارمین روز ماه محرم در پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی اینترنتی ‌ fajr.magazine@gmail.com در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

تلاش برای فهم صحیح واقعه عاشورا در فرهنگ مسلمانان، آشنایی با شخصیت‌های اسلامی در عرصه‌های علمی، تربیتی، اجتماعی و فکری و بیان دیدگاهی صحیح و روشن از عاشورا از اهداف مختلف انتشار مجله اعلام شده‌است.

شماره ویژه چهارمین روز از ماه محرم این مجله شامل بخش‌های مختلفی همچون مقدمه، استقبال از کربلا، سفیر قیام حسینی، فضیلت گریه برای امام حسین(ع) و ایثار است.

همچنین عاشورا در فکر و هنر، گفت‌و‌گو و تصاویر هنری ویژه ایام محرم از دیگر موضوعات شماره ویژه پنجمین روز محرم این مجله اینترنتی محسوب‌می‌شود.

مفهوم طف در ادبیات عرب، داستان، مفهوم اصلاح در قیام امام حسین(ع) و پاسخ به شبهات قیام امام حسین(ع) در کربلا از بخش‌های دیگر شماره‌های نشریه مذکور است.

این نشریه قراراست تا روز عاشورا با ارائه مطالب مختلف فرهنگی و مذهبی نیاز کاربران عاشق اهل‌بیت(علیهم‌السلام) را درباره قیام حسینی مرتفع‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد