اخبار قرآنی(انتشار تفسیر قرآن آیت‌الله مشکینی)

انتشار سه جلد تفسیر قرآن آیت‌الله مشکینی

 با ویرایش «حسین استادولی»

 

سه جلد تفسیر قرآن آیت‌الله مشکینی با ویرایش و تصحیح «حسین استادولی» تا پایان سال توسط انتشارات الهادی منتشر می‌شود.

حسین استادولی

«حسین استادولی» مترجم قرآن با توضیح درباره این تفسیر از قرآن کریم بیان کرد: این تفسیر توسط آیت‌الله مشکینی برای نسل جوان نگارش شده است، اما در زمان حیات ایشان به چاپ نرسید و هم‌‌اکنون پس از ویرایش مجدد در هفت جلد منتشر خواهدشد.

او با اشاره به ویژگی‌های این تفسیر ادامه داد: در این تفسیر، اعراب و لغات قرآن و اصطلاحات اصولی و فقهی به بهترین شکل رعایت شده است و از این جهت این تفسیر برای طلاب بسیار مؤثر خواهد بود.

سه جلد این تفسیر هم‌اکنون در دست چاپ است و تا پایان امسال توسط انتشارات الهادی راهی بازار کتاب خواهدشد.

حسین استادولی در سال 1331 در تهران دیده به جهان گشود. وی هم‌زمان با اواسط دوره متوسطه دبیرستان در سال 1348 به فراگیری علوم ادبی و دینی تا سطح لمعه در حوزه علمیه شیخ احمد مجتهدی تهرانی مشغول شد و در همان دوران به ارشاد مرحوم پدر با کتب متون شیعی از فارسی و عربی آشنا شد و با عشق فراوان به مطالعه پیاپی آنها پرداخت.

از وی تاکنون آثار گوناگونی درحوزه‌های تصحیح، ترجمه، ویرایش و ... به چاپ رسیده است که از جمله آثار قرآنی وی می‌توان ترجمه مستقلی از قرآن‌کریم همراه با برخی توضیحات لازم، ویرایش علمی و محتوای ترجمه «سید جلال‌الدین»، ویرایش ترجمه قرآن مرحوم الهی قمشه‌ای و ‌مقالات قرآن‌کریم را نام برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد