اخبار قرآنی( خرد‌سال‌ترین بلاگر قرآنی)

 

دوستی با خدا وبلاگ کم‌سال‌ترین بلاگر قرآنی

«محمدحجت عسکری» بلاگر هشت ساله که وبلاگ خود را در پارسی‌بلاگ راه ‌انداخته‌است در رابطه با وبلاگش می‌نویسد: «محمد حجت عسکری پسر 8 ساله و کلاس دوم هستم. می‌خواهم برای شما از هر موضوعی که به آن علاقه دارم صحبت کنم.»

«از همه مهمتر اینکه می‌خواهم از دوستیم با خدا صحبت کنم. همان خدایی که مهربان است، پدرم گفته هفته‌ای یک مرتبه هر چیزی را که خواستی بنویس تا وبلاگت را به‌روز کنم.»
وی تاکنون دو داستان را با عنوان «داستان پیامبر با بچه‌ها» و «داستان حضرت نوح(ع)» در وبلاگ خود منتشر کرده‌است.
زبان مناسب از مهمترین راه‌های برقرار ارتباط در فضای مجازی است. حضور این نوع وبلاگ‌ها به حضور بی‌خطر کوکان در فضای مجازی کمک خواهدکرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد