اخبارقرآنی (اسلام محبوب‌ترین مذهب سال2020 در هلند)

 

اسلام محبوب‌ترین مذهب

 

 سال2020 در هلند

 

دین اسلام روشی مناسب برای پاسخ‌گویی به نیازهای روحی و معنوی انسان است و بنابر مطالعات انجام‌شده در مورد گسترش این دین آسمانی در قاره اروپا، اسلام محبوب‌ترین مذهب سال 2020 در هلند خواهدبود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری المذهب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی(topchretien)، مساجد و مراکز مذهبی در هلند هر روز شاهد استقبال خیل عظیمی از عاشقان دین ابراهیمی است؛ درمحافل و مدارس اعتقادات دینی و مذهبی با شور و هیجان بیشتری مورد استقبال قرارمی‌گیرند و در تمامی شهرهای این کشور مذهب و اعتقادات دینی جایگاه خاص خود را پیدا‌کرده‌است.

برخی می‌خواهند در مقابل اسلام که هر روز در حال گسترش و پیشرفت است ایستادگی کنند؛ مذهبی که به احتمال زیاد تا سال 2020 محبوب‌ترین مذهب در برخی شهرهای بزرگ هلند خواهدبود.

حتی جمعیت‌شناسان هلندی نیز اعلام‌کرده‌اند که تا زمان یادشده دین اسلام گوی سبقت را از دیگر مذاهب خواهدربود و جایگاه محبوب‌ترین مذهب را در این کشور و در میان پیروان مذاهب آسمانی به خود اختصاص‌خواهدداد.

در حقیقت اسلام نه دشمن و نه رقیب دیگر مذاهب است ، بلکه الگو و راهنمایی موثق برای پیروان دیگر مذاهب الهی است چرا که این دین روشی مناسب برای پاسخ‌گویی به نیازهای معنوی و روحی انسان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد