اخبارقرآنی ( مجلس در امور قرآنی کوتاهی می‌کند )

مدیر مسئول روزنامه اعتدال: مجلس در امور قرآنی

 کوتاهی می‌کند

 

مدیر مسئول نخستین روزنامه قرآنی کشور معتقد است مجلس شورای اسلامی در امور مربوط به قرآن و ساماندهی و تعیین متولی واحد در این زمینه کوتاهی می‌کند.

 

 حجت‌الاسلام‌«صابری‌خورزوقی» مدیر مسئول روزنامه اعتدال، با بیان این مطلب و با انتقاد از رد فوریت طرح شورای عالی قرآن در مجلس عنوان کرد: هم‌اکنون که مجلس در دست اصول‌گراها است اگر برای امور قرآنی و تولیت این امور تلاشی نکنند و این امر در دوره‌های بعدی با حضور اصلاح‌طلبان تحقق یابد باخت بزرگی برای آنان محسوب خواهد شد و این موفقیت در پرونده اصلاح‌طلبان ثبت می‌شود.

وی افزود: تا وقتی چارچوب، اهداف و چشم‌اندازی برای انجام فعالیت‌های قرآنی در کشور وجود ندارد، انجام فعالیت‌ها و تلاش‌های قرآنی بی‌ثمر است و هدف‌گذاری برای این مقوله را مجلس باید عهده‌دار شود.

 مدیر مسئول روزنامه اعتدال:
هم‌اکنون که 28 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، هنوز برای هدف‌گذاری مناسبی برای فعایت‌های قرآنی در جامعه انجام نشده‌ است.

مدیر مسئول روزنامه اعتدال اظهار کرد: چرا مجلس باید فوریت طرح شورای عالی قرآن را رد کند و چرا هیچ طرحی برای وزارت قرآن و نهاد قرآنی ارائه نمی‌دهد و تلاشی برای ساماندهی امور قرآنی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام صابری با اشاره به اینکه باید به قرآن نگاه خاص داشته باشیم و به عنوان یکی از امور فرهنگی به مسائل قرآنی ننگریم، تصریح کرد: با وجود آنکه 28 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و نهادهای زیادی از روی احساس تکلیف به برنامه‌‌های قرآنی می‌پردازند اما هنوز هدف‌گذاری مناسبی برای فعالیت‌های قرآنی در جامعه انجام نشده‌ است.

مدیر مسئول روزنامه اعتدال تصریح کرد: باید فعالیت‌های قرآنی با انسجام و تحت مدیریت واحد انجام شود و اگر در این عرصه غیر از این عمل شود، ثمری جز اتلاف بودجه بیت‌المال به دنبال نخواهد داشت.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد