اخبارقرآنی ( مفتخر شدن نوجوان اسفراینی به دریافت دکترا )

یک نوجوان اسفراینی حافظ کل قرآن کریم

 

 موفق به دریافت دکترای افتخاری شد

 

امین امینی فرد دانش آموز حافظ ۱۶ ساله قرآن اسفراینی با اجرای برنامه های قرآنی در کشور پاکستان دکترای افتخاری دریافت کرد.

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران « ایسکانیوز » این دانش آموز اسفراینی با اجرای برنامه های قرآنی در کشور پاکستان دکترای افتخاری دریافت نمود.
امین امینی فرد حافظ ۱۶ ساله قرآن گفت : جوانان از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنند زیرا همه آنها از استعدادهای درخشانی برخوردارند که باید آن را شکوفا کنند .
وی با اشاره به وضعیت خاص فرهنگی جامعه وتهاجم فرهنگی دشمن بهترین راه غلبه برتوطئه های دشمنان را توجه بیش از پیش به تعالیم دینی و فرهنگ غنی اسلامی عنوان کرد . این نوجوان موفق افزود : از مسئولان نظام انتظار است که با توجه به تهاجم فرهنگی گسترده دشمن نسبت به گسترش فرهنگ قرآن وتوجه دادن نسل امروزی به معارف ومسایل اسلامی بیش از پیش تلاش کنند .
امینی فرد ، ماه مبارک رمضان امسال از سوی سازمان ارتباطات اسلامی وشورای عالی قرآن به همراه یک گروه تواشیح برای تبلیغ قرآنی به کشور پاکستان اعزام شده بود که اجرای برنامه های قرآنی وی در محافل ومجالس مسلمانان این کشور با استقبال بی نظیر مشتاقان قرآنی روبرو شد .
وی همچنین با اجرای برنامه تاثیر گذاری که در مراکز آموزشی و دانشگاههای پاکستان اجرا کرد موفق به دریافت نشان دکترای افتخاری (کویته)این کشور گردید .
وی که اکنون در رشته علوم انسانی پایه سوم متوسطه تحصیل می کند ، گفت : آموزش وحفظ قرآن را از ۱۰ سالگی با راهنمایی پدر و مادر و دبیر پرورشی خود با حفظ سوره های کوچک کتاب آسمانی آغاز کرده است .
کسب رتبه برتر در مسابقات دانش آموزی استانی ، مسابقات کشوری هلال احمر و سازمان اوقاف وامور خیریه ، بنیاد شهید و دیگر مسابقات استانی وکشوری از جمله افتخارات این نوجوان اسفراینی است./

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد