اخبارقرآنی (28 آذرماه مرحله کتبی مسابقات قرآن دانشگاه آزاد )

مرحله کتبی چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشگاه آزاد 28 آذرماه برگزار می‌شود

 مرحله کتبی چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان و نهمین جشنواره استادان دانشگاه آزاد اسلامی، 28 آذرماه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

 بابک فرزانه، رئیس مرکز فعالیت‌ها و پژوهش‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، با اعلام این خبر گفت: این مسابقات، یکی از بزرگترین رقابت‌های قرآنی دانشجویان و استادان دانشگاه‌‌ها محسوب می‌شود که در روز 28 آذرماه سال جاری در کلیه واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

در این دوره از مسابقات، استادان در 9 رشته و دانشجویان و طلاب سراسر کشور در 11 رشته قرآنی به صورت همزمان به رقابت خواهند پرداخت.

فرزانه افزود: در این مسابقات دانشجویان علاقه‌مند از سایر دانشگاه‌های کشور همچنین طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و فعالیت‌های قرآن و عترت گفت: در این دوره از مسابقات، استادان در 9 رشته و دانشجویان و طلاب سراسر کشور در 11 رشته قرآنی به صورت همزمان به رقابت خواهند پرداخت.

مسابقات قرآن دانشگاه آزاد اسلامی همه ساله در چهار بخش کتبی، شفاهی، هنر و ادبیات دینی شامل رشته‌هایی چون ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام، صحیفه سجادیه، سیره معصومین(ع)، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم قرآن کریم و ... برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد