اخبارقرآنی ( انتشار شماره جدید نشریه «ساعت صفر»)

سی و چهارمین شماره نشریه اینترنتی

 «ساعت صفر» منتشر شد

سی و چهارمین شماره نشریه اینترنتی «ساعت صفر» ویژه‌ امام زمان(عج) منتشر شده‌است.

 نشریه اینترنتی «ساعت صفر» ویژه‌ امام زمان(عج) با مطالب مهدوی سی و چهارمین شماره خود در نیمه دوم آذرماه را در اینترنت قرار داده‌است.

این نشریه در بخش‌های هفت‌رنگ، ژرفا، پیدای پنهان، سایه روشن و نسیم مطالب خود را با مضمون مهدویت قرار می‌دهد.

سی و چهارمین شماره نشریه اینترنتی «ساعت صفر»

در شماره سی‌و چهارم عناوینی چون نگاهی دیگر به فیلم قدم‌گاه 2، ما و دیگران، در نگارش داستان مهدوی باید از تخیل سود جست، سیطره‌ی کمیت، صلح؛ ناب‌ترین رابطه انسان با هستی، کمی نزدیک‌تر، تأملی در مسئله غیبت آورده‌ شده‌است.

در مطلب «سیر تاریخی اندیشه ولایت» اینطور نوشته شده: «تمامی هستی یک سازمان بزرگ است و خداوند، مدیر و پروردگار این سازمان است. مدیریت و ربانیت او در مورد «پدیده­های مجبور» با امر و نظام و قانون و غریزه است. و در مورد «پدیده­های آزاد» و در رابطه با انسان، انسانی که با ترکیب خاصش به آزادی رسیده و به خود آگاهی دست یافته، با هدایت، یعنی با بنیات و کتاب و میزان است، نتیجه این هدایت به پا ایستادن انسان است؛ یا بر پای کفر و یا بر پای شکر».

مهدی(عج) نماد امید، ادبیات دینی 2، نگاهی به مهدویت در ادبیات داستانی، ما منتظر ایستاده ایم، آدینه ها در حسرت آیینه، چرا امام زمان؟، یادش بخیر، در انزوای خاطره، در بسیاری از آیین‌های ایرانی، بازتاب امید به آینده روشن را می‌بینیم از دیگر عناوین ارائه شده در این شماره از «ساعت صفر» است.

یکی از نکاتی که باید درباره‌ی این نشریه ذکر کرد، تکمیل شدن مطالب این نشریه به صورت تدریجی است. با توجه به این نکته نشریه اینترنتی «ساعت صفر» بر خلاف دوهفته‌نامه به طور معمول هر بیست روز به‌روز رسانی می‌شود که این مسئله تعهد نشریه را در قبال مخاطبان و بازدیدکنندگان زیر سؤال خواهد برد.


سی و چهارمین شماره نشریه اینترنتی «ساعت صفر» را در اینجا ببینید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد