اخبارقرآنی (بررسی «عدالت قرآن» در دانشگاه تربیت معلم )

«عدالت قرآن» شنبه‌ها در دانشگاه تربیت معلم بررسی می‌شود

 نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تربیت معلم شنبه هر هفته به بررسی آموزهای فرهنگی و اجتماعی قرآن می‌پردازد.

«زهرا احمدپور» دبیر کانون قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تربیت معلم با اعلام این مطلب گفت‌: این جلسات با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی قرآن در سطح جامعه دانشگاهی و افزایش دانش و بینش قرآنی و دینی دانشجویان برگزار می‌شود.

وی‌ ایجاد زمینه برای تقویت مشارکت دانشجویان در برنامه‌های قرآنی، کاربردی کردن مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و فراهم‌سازی زمینه‌های انس بیشتر و تدبر در این کتاب آسمانی را از دیگر اهداف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تربیت معلم عنوان کرد.

 دبیرکانون قرآن و عترت تربیت معلم:
ایجاد زمینه برای تقویت مشارکت دانشجویان در برنامه‌های قرآنی، کاربردی کردن مفاهیم و آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی و فراهم‌سازی زمینه‌های انس بیشتر و تدبر در این کتاب آسمانی از جمله اهداف برگزاری این جلسات است

احمدپور در ادامه تصریح کرد: بررسی آموزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرآن کریم، توحید، نبوت و معاد در قرآن، قرآن از زبان قرآن، عدالت در قرآن، روابط اجتماعی در قرآن و ... از عمده‌ترین موضوعات و محورهای مورد توجه در این جلسات است.

به گفته دبیر کانون قرآن و عترت دانشگاه تربیت معلم سلسله جلسات تخصصی شناخت قرآن، روز شنبه هر هفته با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «معصومی‌نیا» ‌مدرس حوزه و دانشگاه در مجتمع دانشگاهی پردیس کرج دانشگاه تربیت معلم برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد