اخبار قرآنی (اقدام نماینده پارلمان هلنددر ساخت فیلم علیه قرآن)

اقدام نماینده پارلمان هلند

 

در ساخت فیلم علیه قرآن

 

 یک نماینده محافظه کار پارلمان هلند  اعلام کرد که قصد دارد تا با ساخت یک فیلم، پیام های به اصطلاح فاشیستی قرآن را توضیح دهد.این جدیدترین کار انتقادی این نماینده پارلمان هلند درباره اسلام است.

و به نقل از اینترنشنال هرالد تریبیون، وزیران دادگستری و کشور هلند در این زمینه با اعلام نگرانی خود از این کار،گفتند:ما نمی توانیم جلوی "گیرت ویلدرز" را در ساخت این فیلم علیه قرآن بگیریم.

ویلدرز قصد دارد در فیلم خود،بخش هایی از قرآن را که به گمان او تحریک کننده "انسان های بد به انجام کارهای بد" است به تصویر بکشد.

این فیلم 10 دقیقه ای که به احتمال زیاد تا ابتدای ژانویه ساخته و آماده پخش خواهد شد؛"شخصیت های فاشیست و متعصب قرآن" را به نمایش در خواهد آورد.مبارزات ضد اسلامی ویلدرز باعث شده است تا حزب آزادی که او در آن عضویت دارد در انتخابات سال گذشته پارلمان هلند،9 صندلی را به دست آورد.

این گزارش حاکی است ؛ویلدرز پیشتر از این طی اظهارنظری مضحک،با مقایسه قرآن با کتاب "نبرد من"اثر هیتلر اعلام کرده بود که باید نیمی از قرآن پاره پاره شود. او همچنین ادعا کرده بود که هلند در اثر هجوم سونامی مانند مهاجران مسلمان به باتلاقی تبدیل شده است.در حال حاضر از جمعیت 16 میلیونی هلند یک میلیون نفر مسلمان هستند.

ویلدرز در اظهار نظر دیگری درباره فیلم خود گفت :از تبعاتی که ساخت فیلم من در ایجاد عصبانیت در مییان مسلمانان به وجود می آورد نمی ترسم به خاطر اینکه سه سال است که شبانه روز تحت مراقبت پلیس هستم.من این فیلم را خواهم ساخت و منتظر عکس العمل های پس از آن خواهم بود.

در همین حال،"ویم فاندر ویگن" سخنگوی وزارت دادگستری هلند در نطقی اعلام کرد: دولت هلند در حال سبک سنگین کردن موضوع نمایش فیلم ویلدرز درباره قرآن است. این سخنگوی وزارت دادگستری هلند در این زمینه توضیح بیشتری نداد.

"فاندر ویگن" با اعلام نگرانی دو وزیر دادگستری و کشور هلند از ساخت این فیلم علیه قرآن گفت:به دلیل آزادی بیان کاری از دست این دو وزیر برای جلوگیری از ساخت و نمایش این فیلم بر نمی آید

ازهمه مسلمانان دنیا مخصوصا ایرانیان موحد و خدا دوست دعوت می کنم تا علیه این توطئه هر کاری که از دستشان بر می آید انجام دهند

نویسنده وبلاگ

.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد