اخبار قرآنی ( معرفی یک سایت قرآنی صوتی)

mp3 قرآن؛ سایتی چهار زبانه

 برای ارائه تلاوت‌های استادان بزرگ قرآن

پایگاه‌ اینترنتی چهار زبانه «المکتبة‌الصوتیة للقرآن‌کریم» تلاوت‌های استادان بزرگ قرآن را برای شنیدن و دانلود ارائه کرده‌است.

این سایت که به صورت تعریف شده به زبان عربی نمایش داده می‌شود و زبان انگلیسی، روسی و آلمانی نیز از امکانات دیگر این پایگاه اینترنتی است.

پایگاه‌ اینترنتی «المکتبة‌الصوتیة للقرآن‌کریم»

در ابتدای سایت تعریفی از واژه و چگونگی mp3 برای بازدیدکننده ارائه شده و چگونگی استفاده از این فایل‌ها توضیح داده‌ شده‌است.

اسامی قراء به صورت جدول‌بندی شده و بر اساس حروف الفباء در صفحه اصلی این سایت نمایش داده‌شده‌اند و همچنین مشخص شده که از هر قاری فایل چند سوره موجود است.

بعضی از قاریان برای اطفال قرائت کرده‌اند، برخی کل قرآن را قرائت کرده و فایل آن موجود است و برخی دیگر تنها چند سوره از ‌آن‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته‌است.

اخبار این سایت به صورت کامل و با طبقه‌بندی زمانی در صفحه اصلی، بخشی نیز برای ارسال نظرات و پیشنهادات و ارتباط با مدیریت سایت در نظر گرفته‌شده‌است.

این سایت بر اساس آماری که از جستجوگر گوگل به دست آمده با پیج‌رنک چهار نمایش داده‌ می‌شود. با توجه به این مطلب که این سایت تنها چهارزبانه‌ بوده و متعلق به مسلمانان است و همچنین فایل‌های صوتی تنها امکانات ویژه این سایت بوده mp3 قرآن از میزان بازدیدکننده خوبی برخوردار است.

إبراهیم الأخضر، أحمد العجمی، أحمد صابر، توفیق الصایغ، خالد القحطانی، سعود الشریم، سهل یاسین، صلاح بو خاطر، عبدالبارئ الثبیتی، عبدالباسط عبدالصمد، (المصحف المجود)، (روایة ورش عن نافع)، عبدالله بصفر، علی جابر و عمر القزابری از قاریان کل قرآن‌کریم هستند.

در سایت «المکتبة الصوتیة للقرآن‌کریم» از شصت و چهار قاری فایل صوتی قرآن ارائه شده‌است.


برای دریافت فایل‌های قرآنی در سایت MP3 قرآن اینجا را کلیک کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد