اخبار قرآنی (کنگره ملی هم اندیشی فعالیت‌های قرآنی روشندلان )

اولین کنگره ملی«هم اندیشی فعالیت‌های قرآنی روشندلان و جانبازان» در اصفهان آغاز به کار کرد

 اولین کنگره ملی«هم اندیشی فعالیت‌های قرآنی روشندلان و جانبازان» با حضور تعدادی از مسئولان مراکز قرآنی، استاندار اصفهان و جمعی از روشندلان فعال قرآنی کشور در اصفهان آغاز به کار کرد.

 این کنگره با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از سوره‌های مبارکه «آل عمران و کوثر» توسط «محمدعلی ذاکری» قاری روشندل و ممتاز کشوری از شیراز آغاز به کار کرد.

در ادامه «مرتضی نیک‌زاد» دبیر کنگره و مدیر بنیاد فرهنگی، قرآنی روشندلان استان اصفهان، ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان در اولین کنگره ملی «هم‌اندیشی فعالیت‌های قرآنی روشندلان و جانبازان» گفت: این کنگره در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و هم زمان با ولادت امام رضا(ع) به منظور بررسی فعالیت‌های قرآنی روشندلان در کشور برگزار می‌شود.

این کنگره در سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی و هم زمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع) به منظور بررسی فعالیت‌های قرآنی روشندلان در کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش موضوعات از پیش تعیین شده‌ای در کمیته‌های تخصصی و با حضور کارشناسان حوزه‌های مختلف مرتبط با فعالیت‌های قرآنی روشندلان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

این کنگره در حالی گشایش یافت که «محمدعلی خواجه‌پیری» رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، «بختیاری» استاندار اصفهان، «نیک‌زاد» مدیر بنیاد فرهنگی ــ قرآنی روشندلان و جمعی از استادان، اندیشمندان و کارشناسان رشته‌های مختلف قرآن کریم در آن حضور دارند.

همچنین این کنگره برای اولین‌بار در کشور توسط بنیاد فرهنگی، قرآنی روشندلان اصفهان و با همکاری مجلس شورای اسلامی، مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور، سازمان دارالقرآن الکریم، اتحادیه تشکل‌های قرآنی، استانداری اصفهان، سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری اصفهان، سازمان بهزیستی اصفهان، مرکز توسعه و تکامل منطقه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مجموعه فرهنگی، قرآنی «بینه» و جامعه اسلامی نابینایان اصفهان برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد