اخبار قرآنی( پخش دو برنامه زنده قرآنی در جشنواره مطبوعات)

رادیو جوان و پخش دو برنامه زنده قرآنی در جشنواره مطبوعات

 غرفه رادیو جوان با دو برنامه‌ زنده «ساعت 25» و «هزار پنجره» با موضوعات قرآنی، چهارشنبه 16 آبان همزمان با آغاز چهاردهمین نمایشگاه و جشنواره مطبوعات در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آغاز به کار می‌کند.

شبکه رادیویی جوان، تنها شبکه‌ای از صداوسیما است که به صورت زنده و مستقیم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه پخش می‌کند.

 محور موضوعی «هزار پنجره»
بررسی نشریات قرآنی و اینکه نشریات و مطبوعات قرآنی چقدر مورد حمایت بخش‌های فرهنگی و متولیان امر مطبوعات قرار دارند، موضوع مورد بحث برنامه «هزار پنجره» است

به گفته روابط‌عمومی رادیو جوان برنامه «ساعت 25» که هرروز از ساعت 13:30 تا 14:30 به صورت زنده از رادیو جوان پخش می‌شود، چهارشنبه 16/8/86 با محوریت نمایشگاه و با موضوع مطبوعات در رابطه با قرآن، موضوعات معارفی و اندیشه‌ای و نحوه انعکاس آنها در مطبوعات روی آنتن می‌رود.

«رجایی‌فر» کارشناس مسائل معارفی و «احدیان» از دست‌اندرکاران روزنامه خراسان، میهمانان برنامه «ساعت 25» خواهند بود.

همچنین برنامه زنده «هزار پنجره» نیز روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محل برگزاری نمایشگاه واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت زنده پخش می‌شود.

برنامه «هزار پنجره» در یکی از پنجره‌های هزارگانه خود، بررسی نشریات قرآنی و اینکه آیا نشریات و مطبوعات قرآنی نیز مانند سایر نشریات از امتیازات فرهنگی برخوردار هستند و در واقع چقدر از لحاظ حمایتی مورد حمایت بخش‌های فرهنگی و متولیان امر مطبوعات قرار دارند را محور موضوعی برنامه خود قرار خواهد داد.

در آیتم دیگری از برنامه «هزار پنجره»، به نحوه و نوع گزینش مخاطبان اختصاص دارد که آیا مخاطبان این برنامه را مخاطبان خاص تشکیل می‌دهند یا مخاطبان عام؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد