اخبار قرآنی( 35 ماهواره برضد اسلام و تشیع فعالیت می‌کنند )

 35 ماهواره به صورت شبانه‌روزی علیه اسلام و تشیع فعالیت می‌کنند

 در حال حاضر حدود 35 ماهواره علیه عالم تشیع و جهان اسلام به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، در صورتی که ما شاید هفت یا هشت ماهواره داریم که به دفاع می‌پردازند و بعضاً دفاع آنان ناقص بوده و زیبنده اسلام نیست.

حجت‌الاسلام سید«محمد حسینی‌قزوینی»، رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج)  اظهار کرد: حوزه‌های علمیه و مراکز توانمند علمی و دانشگاه‌های تأسیس‌شده در حوزه، امروز به شکلی بی‌سابقه در طول تاریخ 15 قرن گذشته، وارد عرصه بین‌المللی شده و پاسخگوی سؤالات و شبهات مردم در حوزه‌های مختلف فقهی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی و عقیدتی هستند.

حسینی‌قزوینی در ادامه عنوان کرد: در سطح کشور حدود 800 مرکز پ‍ژوهشی وجود دارد که عمدتا از ناحیه حوزه‌های علمیه پشتیبانی می‌شوند، این مراکز در رأس خود از اساتید و محققان توانمند حوزوی بهره جسته‌اند.

رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) در ادامه تصریح کرد: اضافه بر این مراکز حوزوی دیگری چون، مرکز آموزشی امام خمینی(ره) زیر نظر آیت‌الله مصباح یزدی در حال فعالیت هستند و به تمامی شبهاتی که از ناحیه یهودیت به اسلام وارد شده با زبان‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

حسینی قزوینی در تکمیل سخنان خود عنوان کرد: اساتید توانمند حوزه، به‌وی‍ژه فارغ‌التحصیلان مؤسسه امام خمینی و مرکز جهانی علوم اسلامی در شهرهای اروپایی، آمریکایی و کانادا مشغول فعالیتند و پاسخگویی به شبهات در عرصه‌های دینی هستند.

 رئیس مؤسسه تحقیقاتی ولی‌عصر:
دشمنان منتظر جایگاهی برای خود بعد از انقلاب بودند و عدم تحقق این آمال، سبب شد آنان علیه روحانیت، مرجعیت و شخصیت‌های توانمند سیاسی ـ حوزوی چون شهید بهشتی و برخی بزرگان دیگر تبلیغ منفی کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خویش با عنایت به اینکه عرصه‌های جامعه در گذشته، خط مشی خود را از حوزه می‌گرفته‌اند، از کم‌توجهی کنونی مردم نسبت به حوزه در عرصه سیاسی سخن به میان آورد و گفت: بعد از انقلاب دشمنان اسلام تلاش کردند علیه حوزه، روحانیت و مرجعیت وارد تبلیغات منفی شوند.

این استاد حوزوی ادامه داد: آنان انتظار داشتند بعد از پیروزی انقلاب، جایگاهی در عناوین مختلف برایشان در کشور در نظر گرفته شود و عدم تحقق این آمال، سبب شد آنان علیه روحانیت، مرجعیت و شخصیت‌های توانمند سیاسی ـ حوزوی چون شهید بهشتی و برخی بزرگان دیگر تبلیغ کردند.

این محقق و مفسر قرآنی در ادامه متذکر شد: این تبلیغات تأثیرات خود را بر جای گذاشت و مردم با گذر زمان دریافتند که این تبلیغات مغرضانه بوده است، لذا بعد از گذر چند سال این تبلیغات جای خود را به ضد تبلیغ داد.

وی عنوان کرد: برای مثال می‌توان به این مسئله اشاره کرد که در زمان شهید بهشتی دفاع از وی امری نابخشودنی بود و بعد از اینکه جو سالم بر جامعه حاکم شد، همه پی به این تبلیغات مسموم بردند.

حسینی قزوینی در ادامه این گفت‌وگو به نقش حوزه در انتخابات اشاره کرد و گفت: در این عرصه عوامل مختلفی دست به دست می‌دهند؛ در یک کلام باید عنوان کرد که ضعف عملکرد دولت‌ها و مشکلات حاکم بر جامعه می‌توانند نقش حوزه‌ها را کمرنگ کنند.

 حجت‌الاسلام حسینی قزوینی:
دشمنان ما امروز تبلیغات خود را با مدد از همه ظرفیت‌ و ابزارهای سیاسی غرب برای پیگیری اهداف ساماندهی می‌کنند؛ دنیا از این امکانات مدرن اطلاع‌رسانی بهره می‌جوید

این استاد حوزوی یادآور شد: مردم تابع تبلیغات و چشمشان به روحانیت است و تعیین جهت توسط روحانیت و اطلاع‌رسانی مناسب و دقیق سبب می‌شود حوزه جایگاه خود را در رهبری سیاسی و رهبری اخلاقی، اقتصادی و غیره بازیابد.‌

رئیس مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج)، یادآور شد: دشمنان ما امروز تبلیغات خود را با مدد از همه ظرفیت‌ و ابزارهای سیاسی غربی برای پیگیری اهداف ساماندهی می‌کنند؛ دنیا از این امکانات مدرن اطلاع‌رسانی بهره می‌جوید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 35 ماهواره علیه عالم تشیع و جهان اسلام به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، در صورتی که ما شاید هفت یا هشت ماهواره داریم که به دفاع می‌پردازند و بعضاً دفاع آنان ناقص بوده و زیبنده اسلام نیست.

حسینی قزوینی در پایان تأکید کرد: سایت‌هایی که علیه اسلام و تشیع به فعالیت پرداخته‌اند، شاید ده‌ها برابر سایت‌هایی است که اسلام برای دفاع از خود دارد؛ در معرفی اسلام و شیعه در طول این 28 سال موفق نبوده‌‌ایم و اگر بتوانیم این توازن را به جلو ببریم، طرح ایده‌آلی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد