اخبار قرآنی (مهدهای قرآنی ساماندهی می‌شوند )

مهدهای قرآنی ساماندهی می‌شوند

 معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نظر دارد در اقدامی منسجم فعالیت‌ مهدهای قرآنی را سازماندهی ‌کند.

 به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام‌ «علیرضا شاه‌فضل» در بازدید از مهد شکوفه‌های «ولی‌عصر(عج)» کانون سیدالشهدای بیرجند با بیان این مطلب تصریح کرد: برای رونق مهدهای قرآن باید از خیران و نیکوکاران کمک گرفته شود تا در سایه قرآن، خدمات بیشتر و کامل‌تری در این مهدها به نونهالان ارایه شود.

وی افزود: ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور در نظر دارد در اقدامی منسجم و با همکاری نهادهای مختلف کشور، فعالیت‌های قرآنی را سازماندهی کند.

 معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور:
به همین منظور استانداردسازی فعالیت‌های آموزشی قرآنی با همکاری مراکز آموزشی معتبر از قبیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فنی و حرفه‌ای در برنامه کاری این ستاد قرار دارد.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور اظهار کرد: به همین منظور استانداردسازی فعالیت‌های آموزشی قرآنی با همکاری مراکز آموزشی معتبر از قبیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فنی و حرفه‌ای در برنامه کاری این ستاد قرار دارد.

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد