اخبار قرآنی (تاسیس دانشکده علوم قرآنی در کیش)

تاسیس دانشکده علوم قرآنی در کیش

نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و اذان کیش از تاسیس دانشکده علوم قرآنی در این منطقه خبر داد.


به گزارشی به نقل از"رادمند"معاون فرهنگی روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ازاد کیش، حجت‌الاسلام"حیدر مصلحی"در این مراسم افزود: برای گسترش فضای معنوی در جزیره کیش و به منظور رشد و توسعه علوم قرآنی، با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در آینده‌ای نزدیک، دانشکده علوم قرآنی در این جزیره زیبا راه‌اندازی می‌شود.

مصلحی، تربیت قرآنی را اساس پیشرفت و تکامل هر جامعه‌ای دانست و اعلام کرد: اگر جامعه‌ای تربیت قرآنی و مفاهیم دینی را الویت کاری خود قرار دهد، قسط و عدل در آن جامعه نمودار خواهد شد.
مصلحی به ایجاد فضاسازی عدالت‌خواهی در جامعه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: با محور قراردادن قرآن و مفاهیم قرآن در جامعه، فضای عدالت محوری در جامعه شکل خواهد گرفت.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان منطقه آزاد کیش برای برگزاری ششمین دوره پیاپی مسابقات قرآن و اذان اظهار امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک، مسابقات قرآنی منطقه خلیج فارس با حضور کشورهای همسایه در کیش برگزار شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد