اخبار قرآنی (نمایشگاه «قرآن و امنیت اجتماعی» )

شروع به کار غرفه «قرآن و امنیت اجتماعی» در نمایشگاه امنیت اجتماعی ناجا

غرفه «قرآن و امنیت اجتماعی» در نمایشگاه امنیت اجتماعی ناجا در مصلای تهران از روز گذشته 24 مهرماه آغاز به کار کرد.

 همزمان با افتتاح نمایشگاه امنیت اجتماعی ناجا که روز گذشته، سه‌شنبه 24 مهرماه با حضور وزیر کشور و سردار «احمدی مقدم» رئیس پلیس کشور در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد، غرفه قرآنی این نمایشگاه نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

 غرفه«قرآن‌وامنیت‌اجتماعی»
در زمینه‌های ازدواج، امید به آینده، طلاق، راه آشنایی با قرآن، افسردگی، مهر و محبت، ارتباط با دیگران، ارتباط دختر و پسر در قرآن، کنترل چشم، فروپاشی خانواده و.....می‌توانید در این غرفه راهنمایی و مشاوره لازم با رویکرد قرآنی را به وسیله کارشناسان این مؤسسه قرآنی دریافت کنید.

مؤسسه قرآنی «معجزه ماندگار خاتم» به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور در این نمایشگاه با نام غرفه «قرآن و امنیت اجتماعی» و به عنوان تنها غرفه قرآنی حضور دارد.

این غرفه همه روز در زمان برپایی نمایشگاه با حضور کارشناسان خبره این مؤسسه قرآنی آماده پاسخ‌گویی حضوری و مشاوره به مراجعان در زمینه‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی با رویکرد قرآنی است.

بنابر این‌گزارش، در زمینه‌های ازدواج، امید به آینده، طلاق، راه آشنایی با قرآن، افسردگی، مهر و محبت، ارتباط با دیگران، ارتباط دختر و پسر در قرآن، کنترل چشم، فروپاشی خانواده و.....می‌توانید در این غرفه راهنمایی و مشاوره لازم با رویکرد قرآنی را به وسیله کارشناسان این مؤسسه قرآنی دریافت کنید.

 نمایشگاه امنیت اجتماعی ناجا
علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌تواننند همه روزه از 24 تا 30 مهرماه به نمایشگاه امنیت اجتماعی ناجا واقع در مصلای امام خمینی(ره) تهران از ساعت 9-30 صبح تا 7 عصر مراجعه کنند.

همچنین، خانم «توللهی» مسئول این غرفه قرآنی و کارشناس و ناظر قرآنی مؤسسه قرآنی «معجزه ماندگار خاتم» به خبرنگار ایکنا در نمایشگاه هدف از تشکیل این غرفه قرآنی را در کنار غرفه‌های نیروی انتظامی در این نمایشگاه ارتباط مسائل ناجا در زمینه‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی و حجاب و خانواده با آیات الهی قرآن را بازدیدکنندگان ببینند.

یادآوری می‌شود، علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌تواننند همه روزه از 24 تا 30 مهرماه به نمایشگاه امنیت اجتماعی ناجا واقع در مصلای امام خمینی(ره) تهران از ساعت 9-30 صبح تا 7 عصر مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد