اخبار قرآنی (خرید آن‌لاین بیش از هفتاد نرم‌افزار مذهبی )

خرید آن‌لاین بیش از هفتاد نرم‌افزار مذهبی با رویکرد پیامبران و اهل‌بیت(ع)

بانک جامع نرم‌افزاهای اسلامی «ابصار» در بخش نرم‌افزارهایی که به پیامبران، امامان و اهل‌بیت(ع) اختصاص دارد، هفتاد و سه نرم افزار اسلامی را برای خرید آن‌لاین قرار داده‌‌‌است.

 دانشنامه علوی، بشری، کریمه، ریحانه، الامام المهدی(عج)، دانشنامه امیرالمؤمنین(علیه السلام)، اهل بیت(علیهم السلام)، نور المهدی(ع)، باب‌العلم(دفتر اول سخنان)، باب‌العلم(دفتر دوم تاریخ سیره فضائل)، مرجع مهدویت، امام علی(ع) در آینه قلم، انتظار امام مهدی(ع)، سیدالشهدا(ع)، ولاء امام حسین(ع)، طاها، عاشورا – اهل بیت سید الشهدا، ولاء(2)، عترت(1)، (2) و (3)، عترت(7) و (9)، عترت(8)، عترت(2 ) به زبان عربی از جمله این نرم‌افزارهای مذهبی است.

از دیگر عناوین نرم‌افزارهای مذهبی که برای خرید آنلاین در بخش نرم‌افزارهای پیامبران، امامان و اهل بیت(ع) موجود است می‌توان به عترت امام حسین(ع)، نقد صوفی، اثبات ولایت، جامع‌المقاتل امام حسین(ع)، یاس کبود، صاحب‌الامر(عج)، الفضائل، فطرس(1)، نوای نینوا(1)، (2) و (3)، سفرعشق، ریحانه رسول، خورشید آل یاسین(8)، مسافر کربلا(4)، علمدار(1)، بشیر، حسین رمز حیات شیعه، پیدای پنهان، محمد رسول‌الله(ص)(1) اشاره کرد.

همچنین نرم‌افزارهای محمد رسول‌الله(ص)(2)، ابراهیم خلیل‌الله(ع)، حضرت داوود و سلیمان(ع)، حضرت یوسف عزیز مصر(ع)، حضرت عیسی روح‌الله(ع)، حضرت موسی کلیم‌الله(ع)، حضرت هود(ع)، حضرت صالح(ع)، حضرت شعیب(ع)، حضرت یونس(ع)، گل یاس، گل کعبه، گل پرپر، گل تشنه، گل غریب، گل نرگس، گل عبادت، گل در حصار نیز در بخش پیامبران، امامان و اهل بیت(ع) بانک جامع نرم‌افزارهای اسلامی ابصار موجود است.

گل صبر، امیرالمؤمنین(علیه السلام)، یوسف زهرا، المهدی(عج)(1)، پیامبر اعظم(ص) در اینترنت، عترت(14)، عترت(4)، عترت(6)، عترت(10)، عترت(11)، (12) و (13) و گل نرگس از دیگر نرم‌افزارهایی هستند که برای خرید آن‌لاین در دسترس کاربران قرار دارد.

برای آشنایی بیشتر با این هفتاد و سه نرم‌افزار که عناوین آنها در فوق ذکر شد و بانک جامع نرم‌افزارهای اسلامی ابصار آنها را در بخش نرم‌افزارهایی که به پیامبران، امامان و اهل‌بیت(ع) اختصاص دارد برای خرید آن‌لاین قرار داده‌است، در ادامه گزارش به معرفی تعدادی از این نرم‌افزارها می‌پردازیم.

نرم‌افزار «دانشنامه علوی»، بزرگترین دایرة المعارف سخنان امام علی(ع)، که توسط مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید شده و مورد تقدیر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم قرار گرفته است و در دو نسخه یک زبانه (فارسی) و سه زبانه (فارسی، عربی و انگلیسی) ارائه شده‌است.

این نرم‌افزار حاوی کتابخانه ای شامل 110 عنوان کتاب در 281 جلد از 176 مؤلف، نمایش متن نهج‌البلاغه بر اساس پنج نسخه معتبر، قرائت کامل متن نهج‌البلاغه فیض الاسلام، 33 عنوان شرح و تعلیقه در 163 جلد به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسوی، 26 عنوان ترجمه به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسوی، 7 شرح و ترجمه منظوم است.

از دیگر امکانات موجود در این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت اتصال متن با شعر، ترجمه و شرح، ارائه فهرست‌هایی متنوع همچون؛ آیات، احادیث، ادعیه، اعلام، امثال و اشعار موجود در نهج‌البلاغه، جستجوهای مختلف در متن و فهرست با امکان فهرست‌سازی، کتابنامه‌ای تفصیلی از کتاب‌های برنامه با قابلیت بازیابی‌های گوناگون و لغت‌نامه لسان‌العرب اشاره کرد.

نرم‌افزار «کریمه» شامل؛ زندگی‌نامه، مدرسه کریمه، کرامت، زیارت، آستانه، حکایت، کتاب‌شناسی، نغمه و گوناگون است.

زندگینامه؛ زندگی حضرت معصومه(س) ازولادت تا وفات به ضمیمه تاریخ قم را بررسی می‌کند و «مدرسه کریمه» به بررسی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) با موضوعاتی چون عصمت شفاعت و کرامت می‌پردازد.

بخش «کرامت» شامل یکصد و چهل و پنج کرامت معتبر نقل شده از علما خدام و زوار بوده و بخش «زیارت» حاوی زیارت حضرت معصومه(س) و شرح آن همراه با زیارت امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) و زیارت، امین‌الله، جامعه، عاشورا و وارث است.

بخش «آستانه» به معرفی کامل بخش‌های مختلف آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و بخش «حکایت» نیز بیست حکایت مربوط به زندگی حضرت معصومه(س)، امام کاظم(ع) و امام رضا(ع) را نقل می‌کند.

بخش «کتاب‌شناسی» نیز به معرفی کتاب‌های مربوط به زندگانی حضرت معصومه(س) و تاریخ قم با ذکر شناسنامه کتاب پرداخته و در بخش «نغمه» نیز بیش از یکصد قطعه مولودی، مدیحه و مرثیه ازمداحان اهل بیت(ع) درمورد حضرت معصومه(س) موجود است و «گوناگون» نیز سرگرمی‌های متنوع و جذاب به همراه خانه عکس مشاهیر و چند قطعه فیلم از حرم مطهر را ارائه می‌دهد.

نرم‌افزار «ریحانه» نیز از تولیدات مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان است و مشتمل بر متن 126 جلد کتاب پیرامون حضرت زهرا(س)، امکان فهرست‌بندی مطالب، دسترسی به کتب به صورت ساختار درختی، جستجوی پیشرفته در متن کتاب‌ها، زیارت‌نامه‌های حضرت زهرا(س) به همراه صوتی دلنشین قابل اجرا در دستگاه‌های MP3، آلبوم تصاویر و کتاب‌شناسی کامل حضرت زهرا(س) است.


لیست کامل هفتاد و سه نرم‌افزار مذهبی با رویکرد پیامبران، امامان و اهل‌بیت(ع) را اینجا ببینید!

عنوان‌های خبری
دسترسی موضوعی به اخبار
شعب داخلی
خوزستان
خراسان رضوی
منطقه شمال غرب کشور
مازندران
قم
سیستان و بلو‌چستان
کرمان
فارس
اصفهان
خراسان جنوبی
مرکزی
شعب خارجی
منطقه بالکان
باکو
ترکیه
خدمات
جستجوی پیشرفته
پیوندها
پیشنهاد سوژه
ارسال خبر
تفسیرقرآن مقام معظم رهبری
قرآن در آیینه مطبوعات
سیری در حقایق وحی
ثبت نام خبرنگاران افتخاری
دو هفته نامه رایحه
متن کامل قرآن کریم
نوای قرآن
FLASH احادیث روز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد