اخبار قرآنی( دانش‌نامه قرآن‌پژوهان ایران)

مجلد نخست دانش‌نامه قرآن‌پژوهان ایران در نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه شد

 مجلد نخست دانش‌نامه قرآن‌پژوهان ایران که به اهتمام حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سعید بهمنی» تدوین شده است برای نخستین بار در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران عرضه شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «باب‌الله آزادی» مسئول خدمات نشر مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم با بیان این خبر افزود: مجلد نخست دانش‌نامه قرآن‌پژوهان ایران با توجه به کارکرد اطلاع‌رسانی در حوزه منابع انسانی متخصص و شناسایی و معرفی آنان از سوی مرکز فرهنگ و معارف قرآن به اهتمام و تلاش‌های زیاد حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید بهمنی تدوین و از سوی بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم چاپ و منتشر شده است.

وی گفت: این کتاب بخشی از طرح عظیم شناسایی قرآن‌پژوهان ایران و جهان است که در چهار مرحله انجام می‌شود. بخش نخست آن که شامل 300 قرآن‌پژوهی ایران است که اکنون در اختیار جامعه قرآنی کشور قرار گرفته است.

 مجلدنخست‌دانش‌نامه‌قرآن‌پژوهان
دانش‌نامه قرآن‌پژوهان ایران که مجلد نخست آن در غرفه پژوهش‌های قرآنی کشور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده است در 375 صفحه از سوی بوستان کتاب قم چاپ و منتشر شده است.

آزادی اجرای این طرح را گامی اساسی در راستای بهینه‌سازی استفاده از منابع انسانی کارآمد دانسته است و گفت: شناسایی و معرفی منابع انسانی کارآمد و متخصص در حوزه پژوهش از مهم‌ترین مسایلی است که در توسعه و پیشرفت مراکز علمی نقش مؤثری را ایفا می‌کند. از این رو دسترسی به اطلاعات جامع آنان یکی از ضرورت‌های مدیریت علمی و پژوهشی کشور است که در این مجموعه ارایه شده است.

همچنین، که دانش‌نامه قرآن‌پژوهان ایران که مجلد نخست آن در غرفه پژوهش‌های قرآنی کشور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه شده است در 375 صفحه از سوی بوستان کتاب قم چاپ و منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد