اخبار قرآنی ( حج عمره هدیه ختم قرآن )

دانشجویان با ختم قرآن، حج عمره جایزه می‌گیرند

دانشجویان می‌توانند با خواندن یک جزء از قرآن‌کریم تا پایان ماه رمضان در قرعه‌کشی ستاد عمره‌ی دانشجویی شرکت کنند و به حج عمره اعزام شوند.

«فرشته اجاقی» از دست‌اندرکاران غرفه‌ی ستاد عمره‌ی دانشجویی با تأیید خبر فوق گفت: ستاد عمره‌ی دانشجویی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، هدیه‌ی حج عمره را برای دانشجویانی که تا پایان ماه رمضان بتوانند قرآن را ختم کنند در نظر گرفته است.

وی در ادامه افزود: در این مسابقه قرآنی که برای نخستین‌بار توسط ستاد عمره‌ی دانشجویی برگزار می‌شود، دانشجویان در صورت تمایل می‌توانند با تهیه‌ و پرکردن فرم‌های مسابقه‌ی بزرگ ختم قرآن ـ از مکان این غرفه در نمایشگاه قرآن ـ در این طرح شرکت کنند.

اجاقی تصریح کرد: دانشجویان شرکت‌کننده با پرکردن این فرم‌ها که نام فرد و نشانی دانشگاه و محل سکونت نیز در آن درج می‌شود، متعهد می‌شوند که تا پایان ماه رمضان یک‌مرتبه قرآن را ختم کنند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان می‌توانند تا پایان ماه رمضان فرم‌های خود را به آدرس دبیرخانه‌ی این ستاد واقع در تهران، بلوار کشاورز، خیابان 16 آذر، جنب کوچه‌ی راهنما، پلاک 30 یا به آدرس پستی 886-13145 ارسال کنند تا در قرعه‌کشی این مسابقه که 10 روز پس از ماه رمضان انجام می‌شود شرکت کنند.

اجاقی در پایان خاطرنشان کرد: اعزام پنج نفر از دانشجویان به حج عمره‌ی دانشجویی سال آینده از جوایز این مسابقه است که طبق هماهنگی‌های انجام شده، چنان‌چه دانشجویان از این مسابقه استقبال کنند تعداد افراد اعزامی به حج عمره نیز افزایش خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد