اخبار قرآنی ( افتتاح نمایشگاه قرآن کریم در ایلام )

نمایشگاه قرآن کریم بیستم ماه رمضان در ایلام افتتاح می‌شود

 معاون‌فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از گشایش نمایشگاه قرآن کریم از بیستم ماه مبارک رمضان در مرکز این استان خبر داد.

«علی گهرسودی» معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه قرآن کریم در ایلام که روز گذشته 25 شهریورماه برگزار شد، گفت: نمایشگاه قرآنی از تاریخ بیستم تا بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان در محل مجتمع فرهنگی ارشاد ایلام و به منظور ارائه و عرضه آثار قرآنی و کتب مرتبط با قرآن کریم و نرم‌افزارهای قرآنی و دینی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی با کمک مادی و معنوی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان در برگزاری این نمایشگاه شرکت خواهند کرد، افزود: فراهم کردن زمینه‌ی حضور دانش‌آموزان این استان، با برگزاری مسابقه‌ی «گلشن وحی»، حضور مؤسسات نشر قرآنی، برگزاری همایش علمی و قرآنی توسط دانشگاه‌ها، کتابت قرآن کریم توسط خوشنویسان و برگزاری محافل انس با قرآن از جمله وظایف این نمایشگاه قرآنی است.

گهرسودی اضافه کرد: راه‌اندازی غرفه «تسنیم قرآنی»، آموزش و طراحی وبلاگ‌نویسی قرآنی، تجلیل از نخبگان قرآنی از دیگر برنامه‌‌های این نمایشگاه است.

وی در پایان گفت: بنا است از سال‌های بعد نمایشگاه‌های قرآن کریم در استان به صورت منسجم و جدی در ماه‌های غیر از ماه مبارک رمضان نیز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد