اخبار قرآنی( جشنواره صلوات و پیام های کوتاه )

اولین جشنواره مذهبی «صلوات و پیام‌های کوتاه مذهبی» برگزار می‌شود

 اولین جشنواره سراسری فرهنگی،‌ مذهبی «صلوات و پیام‌های کوتاه مذهبی» توسط جمعی از نهادهای آران و بیدگل و اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در ماه مبارک رمضان و در بهار صلوات به منظور سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام ‌زمان (عج) و همچنین سلامتی نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت‌آیت‌اله العظمی خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) برگزار شده و افراد می‌توانند با نیت و نثار صلوات در این جشنواره شرکت کنند.

دارندگان تلفن همراه پس از نثار صلوات فقط تعداد آن را به شماره (20001061) در قالب پیام‌های کوتاه ارسال کنند.

تمام شرکت‌کنندگان به یک نسبت در قرعه‌کشی قرار می‌گیرند و تعداد صلوات ملاک قرعه‌کشی نبوده و صرفاً جنبه معنوی آن مدنظر است.

 هدف از برگزاری جشنواره
این جشنواره در ماه مبارک رمضان و در بهار صلوات به منظور سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام ‌زمان (عج) و همچنین سلامتی نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت‌آیت‌اله‌العظمی خامنه‌ای ( مدظله‌العالی) برگزار می‌شود

همچنین دارندگان تلفن ثابت برای شرکت در این بخش ضمن نیت و نثار صلوات با شماره تلفن 2736080ـ0362 تماس و تعداد آن را به اپراتور اعلام کنند.

همچنین در بخش دیگر این جشنواره، که بخش«جمله‌های کوتاه و پرمحتوا» نام دارد، دارندگان تلفن همراه با ارسال یک جمله کوتاه (یک سطر کوتاه) به شماره 20001061 می‌توانند در این بخش جشنواره شرکت کنند.

این جملات باید حاوی پیام‌های کوتاه قرآنی، اخلاقی، اجتماعی، دینی و مذهبی باشد و جملات حداکثر در یک سطر کوتاه تنظیم و ارسال شود.

دارندگان تلفن ثابت برای شرکت در این بخش می‌توانند با شماره تلفن 2736080ـ0362 تماس و ضمن قرآئت جمله انتخابی برای اپراتور در بخش مسابقه شرکت کنند.

ارسال از طریق پیام‌های کوتاه به‌صورت 24 ساعته و تماس از طریق شماره تلفن 2736080 از ساعت 8 تا 12 ظهر و 30 /1 تا 30/18 امکان‌پذیر است.

جوایز بخش صلوات، دو بلیط رفت و برگشت هواپیما به مشهد مقدس و 12 ربع سکه بهار آزادی و جوایز بخش جمله‌های کوتاه فرهنگی و مذهبی، دو بلیط رفت و برگشت هواپیما به مشهد مقدس و چهار ربع سکه بهار آزادی خواهد بود.

زمان ارسال پیام‌ها نیز تا بیست و ششم ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و تمام دارندگان تلفن همراه و ثابت می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، همچنین هر شماره موبایل فقط یک مرتبه مجاز به شرکت در هر دو بخش جشنواره است و ارسال‌های بعدی به طور اتوماتیک حذف می‌شود.(این بند شامل تلفن‌های ثابت نمی باشد.)

مراسم قرعه‌کشی در روز عید سعید فطر برگزار و اسامی برندگان در تاریخ 26 مهرماه در ویژه‌نامه‌ای در ضمیمه روزنامه‌های ایران و قدس شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان اعلام می‌‌‌شود.

همچنین اسامی برندگان در تاریخ ذکر شده در پایگاه اینترنتی طاووس بهشت

 بخش جمله‌های کوتاه و پرمحتوای جشنواره
همچنین در بخش دیگر این جشنواره، که بخش «جمله‌های کوتاه و پرمحتوا» نام دارد، دارندگان تلفن همراه با ارسال یک جمله کوتاه ( یک سطر کوتاه) به شماره 20001061 در این بخش جشنواره شرکت کنند

(www.tavoosebehesht.ir ) قابل دسترسی است. در صورت افزایش شرکت‌کنندگان احتمال افزایش جوایز نیز وجود دارد.

دارندگان تلفن همراه فقط به شماره 20001061 پیام کوتاه خود را ارسال کنند. دارندگان تلفن ثابت نیز فقط با شماره 2736080 تماس و در جشنواره شرکت کنند.

این جشنواره با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و آران و بیدگل، دبیرخانه نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل، جمعیت هلال احمر شهرستان آران و بیدگل، حوزه مقاومت بسیج امیرالمؤمنین علی (ع)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل، اداره تربیت بدنی آران و بیدگل، مسجد امام زمان (عج) عباس آباد، شرکت مهندسی مهرگان رایانه کاشان، آموزشگاه زبان انگلیسی عماد و شرکت فرش نگین اطمینان مشهد برگزار می‌شود.

همچنین، ستاد برگزاری جشنواره اولین جشنواره صلوات و پیام‌های کوتاه فرهنگی و مذهبی این جشنواره در دو بخش برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد