اخبار قرآنی( عرضه ۶۰۰ نرم افزار جدید قرآنی در نمایشگاه قرآن )

تعداد 600 نرم‌افزار جدید قرآنی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه می‌شود

600 نرم‌افزار جدید قرآنی از 70 شرکت تولیدکننده نرم‌افزار دینی و قرآنی در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه خواهد شد.

حجت‌الاسلام «سعید سالاریان» مسئول بخش نشر الکترونیک پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، 12 شهریور ماه در دومین نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان این مطلب افزود: امسال 70 شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی در زمینه قرآنی، هزار محصول و نرم‌افزار خود را در نمایشگاه قرآن به علاقه‌مندان ارائه خواهند کرد.
سالاریان با اشاره به هزار‌‌و 200 متر مربع فضای در نظر گرفته شده برای این بخش، تصریح کرد: کلیه مراحل ثبت نام، مدیریت اخذ و ارزیابی، گزارش ارزیابی، بخش صوتی و تصویری نمایشگاه و انتخاب محصولات برتر در این دوره بر عهده این بخش خواهد بود.
سالاریان به پخش زنده فضای داخل نمایشگاه روی سایت اشاره و تصریح کرد: این طرح سال گذشته به صورت آزمایشی و با موفقیت انجام شد و تمام علاقه‌مندان در خارج از کشور می‌توانند از امکانات تصویری بخش‌های مختلف استفاده کنند.
مسئول بخش نشر الکترونیک پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، استفاده از ویدیو کنفرانس را در این دوره ضروری دانست و افزود: به این ترتیب مشکل بعد مکانی در زمینه‌های مختلف مرتفع می‌شود، همچنین نشست‌های تخصصی در سالن‌های نمایشگاه به صورت زنده به منظور استفاده علمی از محتوای نشست‌ها بر روی سایت و در چندین مکان در داخل سالن نمایش داده خواهد شد.
وی به دائمی کردن فضای مجازی نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: به منظور مشخص شدن برجستگی‌های نمایشگاه، اطلاعات نشست‌ها و برنامه‌ها در تمام طول سال بر روی پایگاه اینترنتی قرار خواهد گرفت و قسمتی نیز برای فروش محصولات قرآنی در نظر گرفته می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد