اخبار قرآنی

مبلغان زن اردبیل، طرح قرآنی «رحمت» را در سراسر این استان اجرا می کنند

 مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان از برگزاری طرح قرآنی «رحمت» در سراسر این استان خبر داد.

 در همایش یک روزه ای که به مناسبت آغاز طرح «رحمت» در اردبیل ترتیب یافت، «پروانه رضا قلیزاده» مشاور استاندار در امور بانوان با برشماری ویژگی های این طرح گفت: طرح ملی رحمت در سراسر استان با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی آغاز شده و هدفی جز تعالی جایگاه رفیع زنان در امر تعلیم و تربیت ندارد چرا که سلامت روحی و روانی بانوان مایه نشاط و سر زندگی جامعه و افراد آن است.

وی افزود: زن به عنوان مدار اصلی کانون خانواده باید آرامش روحی و روانی را به افراد درون آن تزریق کند و ما نسل سالم و صالح را باید از پدر و مادر سالم و صالح بخواهیم.

«قلیزاده» با اشاره به برگزاری دو مرحله آزمون در اجرای این طرح گفت: در پایان این طرح از شرکت کنندگان دو مرحله آزمون در خصوص تدبر در قرآن و نیز مبانی سلامت در خانواده به عمل خواهد آمد و کار و تجربیات آنان سنجیده خواهد شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام «مهدی ستوده» مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل موضوع شناخت آسیبهای تبلیغ در جامعه را مورد اهمیت قرار داد و بر استفاده از روش تبلیغ چهره به جهره با استفاده از مستندات و آگاهی های مورد لزوم تاکید کرد.

وی گفت:دانش آموزان در قالب طرح رحمت با روشهای فقهی و احکام اسلامی آشنا شدند که در صورت تاثیرگذاری این آموزشها می‌توانیم به آینده جوانان امیدوار باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد