اخبار قرآنی

سرانجام زمان برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی مشهد مشخص شد

سرانجام در آخرین روزهای قبل از ماه مبارک رمضان، مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد از برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی مشهد خبر داد.

  محمد سیدی زمان سومین جشنواره رمضان و علوم قرآنی استان را از سوم تا هفتم مهر اعلام کرد.

وی نهادهای همکار در برگزاری این نمایشگاه را آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خواند.

 محمد سیدی:
سومین جشنواره رمضان و نمایشگاه علوم قرآنی استان خراسان رضوی از سوم تا هفتم مهرماه با همکاری آستان قدس رضوی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار خواهد شد

آنچه معلوم است اینکه با اعلام این زمان، مشخص شد بالاخره مسئولان نهادهای ذیربط در این باره یک جلسه هماهنگی برگزار کرده اند زیرا تماس های مکرر خبرنگاران ایکنا با مسئولان مختلف نمایشگاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می داد همه منتظرند تامسئولان نمایشگاه بین المللی با پایان نمایشگاه های بزرگی همچون صنایع غذایی و خودرو بتوانند در جلسات هماهنگی شرکت کنند.

سال گذشته نیز تشکیل دیرهنگام جلسات برگزاری باعث شده بود برخی از فعالان عرصه قرآنی استان همچون دارالقرآن کریم استان و اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی نتوانند در نمایشگاه شرکت کنند.

نکته دیگری که در این میان اهمیت دارد، کوتاهی زمان برگزاری نمایشگاه است. تعیین تنها 4 روز برای برگزاری نمایشگاهی که به نوعی باید در معنویت بخشیدن فضای قرآنی مشهد نقش ایفا کند، امری کارشناسانه به نظر نمی رسد. کما اینکه نمایشگاه قرآن در پایتخت نیز زمانی بسیار بیش از این برپا می باشد.

تعیین تنها 4 روز برای برگزاری نمایشگاهی که به نوعی باید در معنویت بخشیدن فضای مشهد نقش ایفا کند، امری کارشناسانه به نظر نمی رسد

در هرحال مدیر‌عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد همچنین درباره برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه که در 4 سالن برگزار خواهد شد، آموزش‌های مربوط به قرآن و تصحیح نماز، انتشارات و کتب اسلامی، مسابقات قرآنی، بازی‌ها و سرگرمی‌های قرآنی برای رده‌های سنی مختلف و نیز مراسم شبی با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی برگزار می‌شود.

سیدی اظهار داشت: همچنین در این نمایشگاه سی‌دی و نرم‌افزاهای قرآنی و اسلامی و محصولات غذایی رمضان نیز ارائه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد