اخبار قرآنی( معرفی یک پایگاه قرآنی )

پایگاه اینترنتی «مزامیر آل داود»؛ دریچه‌ای به سوی فراگیری فنون تلاوت قرآن کریم

 پایگاه اینترنتی قرآنی «مزامیر آل داود» با آموزش فنون تلاوت قرآن کریم، دریچه‌ای معنوی در دنیای مجازی به سوی شیفتگان کلام وحی گشوده است.

 پایگاه اینترنتی قرآنی «مزامیر آل داود»، به زبان عربی است و مسایل و موارد مربوط به فن قرائت قرآن کریم را در اختیار شیفتگان کلام وحی قرار می‌دهد.

در این پایگاه علاوه بر ارایه تلاوت‌های ناب وزیبای قاریان برجسته جهان اسلام نظیر «مصطفی اسماعیل»، «محمد رفعت»، «ابولعینین شعیشع»، «شحات محمد انور» و قاریان دیگری از کشور مصر و عربستان سعودی، آموزش‌های لازم در زمینه مباحث علوم قرآنی، علم قرآئت قرآن، اختلاف قرائات و تفسیر قرآن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 پایگاه اینترنتی «مزامیر»:
پایگاه اینترنتی قرآنی «مزامیر»، به زبان عربی است و مسایل و موارد مربوط به فن قرائت قرآن کریم را در اختیار شیفتگان کلام وحی قرار می‌دهد.

از دیگر امکانات پایگاه مزامیر ارائه تلاوت‌های کوتاه و زیبا برای گوشی‌های تلفن همراه است که این کار در نوع خود بی‌سابقه و بی‌نظیر است.

آموزش تجوید از دیگر خدماتی است که این پایگاه اینترنتی قرآنی به علاقه‌مندان کلام وحی ارایه می‌کند و در آن نکات کلیدی علم تجوید برای بازدیدکنندگان بازگو می‌شود.

بخش تلاوت‌های تصویری، تالارهای گفت‌وگو، تواشیح و ابتهالات دینی و ثبت‌نام کاربران از دیگر امکانات پایگاه قرآنی مزامیر است که آن را در مقایسه با دیگر سایت‌های قرآنی متماییز می‌کند.

همچنین علاقه‌مندان به دریافت آخرین تغییر و تحولات سایت و تلاوت‌های افزوده شده به آن، می‌توانند با وارد کردن پست الکترونیکی خود در بخش مربوط، از آخرین تغییرات پایگاه مزامیر اطلاع یابند.
پایگاه اینترنتی «مزامیر» را اینجا ببینید

توضیح : خودم برای شنیدن تلاوت های این پایگاه با مشکل مواجه شدم ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد