اخبار قرآنی ( یک خبر بین المللی )

همایش بین‌المللی «زبان قرآن» برگزار می‌شود

همایش‌های «شیوه‌های نوین تحقیق در علوم قرآنی»، «قرآن و جهان معاصر» و «زبان قرآن» به همت معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

مرکز فعالیت‌ها و پژوهش‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای کاربردی کردن قرآن، این کتاب الهی در جامعه و بهره‌وری از علوم بی‌پایان این کتاب مقدس همایش‌های یاد شده را به ترتیب در دی، بهمن و اسفند ماه سال جاری برگزار می‌کند.

منطقه پنج دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت برگزاری همایش منطقه‌ای «شیوه‌های نوین تحقیق در علوم قرآنی» را در دی ماه سال جاری بر عهده دارد.

همایش «قرآن و جهان معاصر» با هدف پاسخگویی به نیاز انسان معاصر بهمن‌ماه سال جاری از سوی یکی از واحدهای دانشگاهی علوم و تحقیقات اهواز، شوشتر و دزفول به صورت کشوری برگزار می‌شود.

همایش بین‌المللی «زبان قرآن» نیز با هدف مطالعات فرهنگی و زبان‌شناختی اسفندماه سال جاری به همت واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

این همایش‌ها مستقیما زیر نظر معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی (مرکز فعالیت‌ها و پژوهش‌های قرآنی) برگزار می‌شود و دبیر اجرایی آن‌ها از طرف واحد دانشگاهی برگزار کننده همایش متعاقبا اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد به آدرس تهران، پاسداران، نیستان نهم، ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 22588167 – 021 تماس حاصل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد