اخبار قرآنی(راه اندازی یک پایگاه قرآنی)

 

راه‌اندازی نخستین پایگاه اینترنتی تخصصی قرآن کریم در تایلند

نخستین پایگاه اینترنتی تخصصی قرآنی در تایلند با عنوان www.quranrasul.com و به همت مؤسسه قرآنی الرسول الاعظم(ص) وابسته به سازمان حوزه‌ها و مدارس علمیه خارج از کشور به تازگی آغاز به کار کرد.

 این پایگاه اینترنتی قرآنی که اولین سایت تخصصی قرآن کریم در تایلند است، توسط مؤسسه قرآنی الرسول الاعظم (ص) وابسته به سازمان حوزه‌ها و مدارس علمیه خارج از کشور در تایلند راه‌اندازی شده است و مورد استفاده عموم مسلمانان، اعم از شیعه و سنی قرار می‌گیرد.

این پایگاه اینترنتی قرآنی که به معرفی معارف و آموزه‌های والای قرآن کریم پرداخته است، شامل قسمت‌هایی از جمله مقالات قرآنی، اخبار قرآنی، مصاحبه‌های از قاریان ممتاز تایلند، زندگی‌نامه قاریان شاخص جهان، بیانات شخصیت‌های شاخص قرآنی و دینی، تلاوت آیات قرآنی توسط قاریان ممتاز جهان اسلام و ... است.

همچنین، در این پایگاه اینترنتی به بازتاب فعالیت‌های انجام شده در این مؤسسه قرآنی از جمله اردوهای قرآنی-تربیتی جوانان تایلند و دیگر فعالیت‌های قرآنی انجام شده در کشور تایلند می‌پردازد.

اکنون این مؤسسه درصدد است تا به گسترش و افزایش قسمت‌های دیگری در این سایت مانند قصه‌های قرآنی، دانستنی‌های قرآنی برای کودکان و نوجوانان، مسابقات قرآنی و... بپردازد.

مؤسسه قرآنی الرسول الاعظم(ص) غیر از ساخت این پایگاه اینترنتی قرآنی و فعالیت‌های قرآنی انجام شده، فعالیت‌های قرآنی دیگری از جمله انتشار نشریه «پیام قرآن» که در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود را در دستور کار خود قرار داده است.

برای دیدن سایت قرآنی رسول قرآن می توان به نشانی http://www.quranrasul.com/ مراجعه کرد.

شایان ذکر است این سایت قرآنی که اولین سایت تخصصی قرآن کریم در تایلند است، توسط مؤسسه قرآنی الرسول الاعظم (ص) وابسته به سازمان حوزه‌ها و مدارس علمیه خارج از کشور در تایلند راه‌اندازی شده است و مورد استفاده عموم مسلمانان، اعم از شیعه و سنی قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد