اخبار قرآنی(یک خبر خوب برای وبلاگ نویسان)

جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی امام رضا(ع) برگزار می‌شود

 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان دومین دوره‌ی مسابقه‌ی بین‌المللی وبلاگ‌نویسی امام رضا(ع) را در گستره جهان اسلام برگزار می‌کند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای ترویج فرهنگ و اندیشه‌های امام رضا(ع) و عملی‌شدن سیره آن امام همام و بازشناسی، شکوفایی و تعالی هنر دوستداران آن حضرت همزمان با برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در استان خراسان رضوی، دومین جشنواره بین‌ا‌لمللی وبلاگ‌نویسی امام رضا(ع) را در گستره جهان اسلام برگزار می‌کند.

جشنواره بین‌المللی وبلاگ‌نویسی امام رضا(ع)

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب وبلاگ به سایت «www.guilanblogtest.ir» در پنج رشته‌ی؛ قطعه‌ی ادبی – شعر رضوی – نامه‌ای به امام رضا(ع)، ابعاد معنوی شخصیت تابناک حضرت امام رضا(ع) و عکس‌های شخصی از سفر به آستان قدس رضوی، تأثیر وجود مبارک آن حضرت بر زندگی ایرانیان و جهان اسلام، آثار توسل به حضرت رضا(ع) و خاطرات استجابت توسل به آن امام همام و طراحی زیباترین وبلاگ مرتبط با موضوع حضرت رضا(ع) به همراه عکس – نماهنگ ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار حداکثر تا تاریخ یکم مهرماه امسال است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از جمله جوایز – شرایط جشنواره و معیارهای داوری می‌توانند به سایت «www.guilanblogtest.i» مراجعه کنند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد