اخبار قرآنی

اعطای کارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران به مقام معظم رهبری

همزمان با افتتاح زبان‌های چینی و روسی خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با دست مقام معظم رهبری، کارت خبرنگاری افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران به معظم‌له تقدیم شد.

رهبر فرزانه‌ی انقلاب صبح امروز در حاشیه افتتاح ساختمان جدید پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی، با حضور در نمایشگاه توانمند‌ی‌های جهاددانشگاهی و غرفه خبرگزاری قرآنی ایران در این نمایشگاه، با کلیک روی پیوند‌های زبان‌های چینی و روسی صفحه‌ی اصلی این خبرگزاری، این دو زبان را به عنوان زبان‌های سیزدهم و چهاردهم ایکنا افتتاح کردند.

در این دیدار گزارش‌های مکتوبی از نحوه و میزان فعالیت‌های ایکنا از آغاز تاکنون و طرح چشم‌انداز پنج ساله‌ی این خبرگزاری (تا سال 1390 هــ.ش) تقدیم معظم‌له شد.

رهبر انقلاب نیز با طرح ‌سئوال‌هایی درباره نحوه‌ی کار بخش‌های بین‌الملل خبرگزاری قرآنی ایران و چگونگی تولید و ترجمه خبر در آنها، در جریان چند و چون پوشش‌های خبری پخش‌های زبان‌های غیر ایرانی این خبرگزاری قرار گرفتند.

در ادامه‌ی این دیدار،‌ کارت خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با شماره ثبت (110) تقدیم رهبر انقلاب شد.

رهبر انقلاب پس از دیدار از نمایشگاه توانمند‌ی‌های جهاددانشگاهی، با حضور در جمع جهادگران جهاد دانشگاهی به تجلیل از تلاشگران عرصه‌های تولید علم به وی‍ژه فعالیت‌های علمی و جهادی این نهاد و موسسه‌ی رویان و بیان رهنمود‌هایی درباره‌ی منزلت علم و دانش و رسالت جهاد دانشگاهی در این زمینه پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد