اخبار قرآنی

نسخه‌ی دیجیتالی «پرسمان های موضوعی قرآن »

 در پایگاه مرکز قرار گرفت.

 

علی خراسانی حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «علی خراسانی» مسئول مرکز فرهنگ و معارف قرآن با بیان این مطلب افزود: به منظور دسترسی آسان و استفاده بهتر کاربران شبکه جهانی اینترنت و غنی سازی محتوایی پایگاه های قرآن پژوهی ، این مرکز اقدام به ارایه نسخه های دیجیتالی کتب و تولیدات قرآنی در پایگاه مرکز فرهنگ نموده است.
حجه الاسلام علی خراسانی گفت: تاکنون بخشی از این منابع و کتب تولیدی مرکز فرهنگ و معارف قرآن از جمله تفسیر بیست جلدی راهنما ، ترجمه بر گرفته از تفسیر المیزان و مجموعه پرسمان های قرآنی از جمله پرسمان موضوعی نبوت ، معاد ، نماز ، علوم قرآنی ، قرائت قرآن و کتاب تحقیقی امام حسین (ع) و قرآن و نیز کتب و ترجمه و تفاسیر دیگر در این پایگاه قرار داده شده است.
وی گفت: هدف از اجرای این برنامه ، ایجاد دانشگاه مجازی در حوزه علوم و معارف قرآن است . این شیوه به منظور پاسخگویی به تقاضای مخاطبانی‌است که از طریق فضای مجازی به موضوعات قرآنی توجه نشان داده و سعی در رفع ابهامات خود دارند. ضمن اینکه موضوعات قرآنی ویژگی‌هایی را در خود جای داده که در این میان می‌توان از اینترنت به عنوان یک رابط استفاده کرد و این نیاز مخاطبان را نیز مرتفع ساخت.
مسئول مرکز فرهنگ و معارف قرآن افزود: در حال حاضر پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز به‌عنوان یک پایگاه پژوهش‌های رسانه‌ای در حوزه اطلاع‌رسانی پژوهش‌های قرآنی فعالیت می‌کند و هدف ما این است که آن را به یکی از بزرگ‌ترین پژوهشگاه‌های مجازی در حوزه وی گفت: معرفی تازه‌ترین کتب و پایان‌نامه‌ها و مقالات قرآنی به همراه چکیده‌ای از مقاله یا متن از دیگر بخش‌های این پایگاه است که کاربران و پژوهشگران قرآنی با مراجعه به آن می‌توانند از آخرین دستاوردهای پژوهشی و پیشینه موضوعات تحقیق آشنا شوند.
برای دیدن پرسمان های موضوعی قرآن
اینجا  را کلیک کنید!

نظرات 1 + ارسال نظر
دارالقران چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 00:09 http://shefa114.blogsky.com

با سلام و خسته نباشی
اخبار قرانی موضوع خوبی برای اطلاع رسانی از طریق اینترنت است .امیدوارم با جدیت و پشتکار این حرکت معنوی را ادامه دهید.

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام خدمت شما سرور گرامی و تشکر از محبتی که فرمودید
ما هم به دعای شما در تداوم این راه قرآنی نیازمندیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد