اخبار قرآنی

نسخه جدید دستگاه قرآن دیجیتالی الذکر که پیش از این به ابتکار یکی از طلاب حوزه علمیه قم تولید شده بود، به بازار عرضه شد....

 

 


حجت الاسلام علیرضا میرجلیلی یکی از مدیران تولید قرآن دیجیتالی الذکر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت دستگاه قرآن دیجیتالی الذکر با تلاش یک تیم فنی و همکاری و نظارت برخی مبلغان حوزه علمیه قم تولید شده است.

وی با اشاره به ضرورت تولید این دستگاه گفت در نسخه جدید این دستگاه تلاش شده است تا به درخواست‌های کاربران نسخه‌های گذشته پاسخ داده شود.

حجت الاسلام میرجلیلی درباره امکانات نسخه جدید اظهار داشت در این نسخه متن کامل کتاب نهج‌البلاغه، ادعیه مناسک حج، بیش از 1500 حدیث درباره فضایل اهل بیت(ع) از کتب تشیع و اهل سنت قرار داده شده است.

وی ارایه متن کامل منتخب تفسیر نمونه، تفسیر پویا و تفسیر مبین به همراه دو دوره ترتیل قرآن را از دیگر ویژگی‌های این دستگاه خواند.

این طلبه حوزه علمیه قم درباره ترجمه دعاهای موجود در این دستگاه گفت: ترجمه همه متون ارائه شده در این دستگاه به زبان‌های فارسی و انگلیسی به جذابیت‌ آن افزوده است.

حجت الاسلام میرجلیلی با اشاره به تصحیح ترجمه‌های نسخه‌های پیشین اظهار امیدواری کرد که این دستگاه در آینده نزدیک به یک کتابخانه همراه شیعی تبدیل شود.

گفتنی است، اولین نسخه این دستگاه که سال گذشته تولید شد، با استقبال شیعیان در کشورهای مختلف جهان رو به رو شد.

علاقمندان می‌توانند چهت کسب آگاهی بیشتر به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایند.

www.zikronline.com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد