اخبار قرآنی

مدیر پارسی‌بلاگ: از طرح‌های سازمان‌های قرآنی استقبال می‌کنیم

در سال جدید از طرح‌هایی که از سوی سازمان‌ها و نهاد‌های قرآنی مطرح شود استقبال کرده و با این سازمان‌ها همکاری خواهیم کرد.

«محمدرضا فخری» مدیر پارسی‌بلاگ گفت: به دلیل اینکه پارسی‌بلاگ از سوی نهادی خاص حمایت مالی نمی‌شود و اجرای طرح‌های قرآنی مستلزم صرف هزینه است این سرویس‌بلاگ به‌تنهایی طرح خاص قرآنی را در سال جدید ندارد.

وی گفت:  پارسی‌بلاگ از طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرای سازمان‌های متولی امر قرآن برای بسط و گسترش قرآن در فضای مجازی و به‌‌خصوص وبلاگ‌ها حمایت کرده و حاضر به همکاری با این سازمان‌ها است.

«فخری» با اشاره به اینکه بیش از صد قالب متنوع در پارسی‌بلاگ وجود دارد بیان کرد: در سال جدید احتمال اینکه قالب جدیدی به لیست قالب‌های پارسی‌بلاگ افزوده شود بسیار کم است زیرا در حال حاضر بیش‌ از صد قالب متنوع در پارسی‌بلاگ در اختیار کاربران قرار داده شده تا بتوانند مطابق با سلیقه‌ی خود از آنها استفاده کنند.

مدید پارسی‌بلاگ در ادامه‌ی برنامه‌های سال جدید خاطرنشان کرد: پارسی‌بلاگ دائماً در حال افزایش توسعه امکانات این سرویس‌بلاگ برای کاربران خود بوده و این روند از اهداف ثابت پارسی‌بلاگ است، همچنین در زمینه‌های مدیریتی و محتوایی نیز برنامه‌هایی داریم که هنوز به مرحله‌ی تصویب نهایی نرسیده‌است.

پارسی‌بلاگ با بیش از سی‌هزار وبلاگ ثبت شده، این‌روزها به محل تجمع وبلاگ‌نویسان دینی تبدیل شده‌است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد