اخبار قرآنی

 
   
 
قرآن را با ادبیات روز در فضای دیجیتالی ارایه کنید
 
 

   
.

 مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ارایه مفاهیم و آموزه های قرآنی درفضای رسانه های دیجیتالی و همگام با زبان روز را نیاز جامعه امروز عنوان کرد.

 حمیدرضا سلیمانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه ای  گفت: یکی از وظایفی که برعهده فعالان قرآنی در سراسر جهان اسلام است، عرضه مفاهیم و آموزه های قرآنی متناسب با ادبیات روز به مخاطبان جوان است که این امر امروزه از طریق رسانه های دیجیتال و نرم افزارهای چند رسانه ای امکان پذیر است.

وی افزود: استفاده از ابزارهای پیشرفته در معرفی قرآن از ابعاد مختلف موثر است چراکه نسل جدید بیش از گذشته به ارتباط با رسانه های دیجیتالی توجه دارند و انتقال مفاهیم قرآنی از این طریق به آنان بسیار آسان تر است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هوشمندی نسل جوان، متدین و متخصص در این عرصه، باید از تمامی توانمندی های موجود در فضای مجازی برای ارایه آموزه های قرآنی و مفاهیم دینی به جوانان بهره برد و مسئولان فرهنگی باید در برنامه های آتی خود به این امر توجه ویژه ای داشته باشند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد