اخبار قرآنی

اجرای برنامه‌های آموزش قرآن در مجمع فرهنگی مسجد «الجواد» (ع) تهران

 «محمدی» مدیر اجرایی مجمع فرهنگی و رئیس کتابخانه مسجد الجواد(ع) تهران گفت: با توجه به اهمیت و نقش سرنوشت‌ساز قرآن‌کریم در زندگی انسان‌ها به ویژه جوانان و نوجوانان، این مجمع کلاس‌های متنوع قرآنی را از ابتدای سال جاری برای بانوان برگزار کرده است.

وی افزود: این کلاس‌ها با حضور استادان خبره و مجرب قرآنی از جمله «خورشیدی»، «مقدم» و «مهدی‌پور» در محل مجمع برگزار می‌شود.

 مدیر‌اجرایی‌مجمع‌فرهنگی‌مسجد‌الجواد‌(ع):
این مجمع امسال برای اولین بار طرح «بشارت» را برای زنان برگزار کرد که با توجه به شروع این دوره مورد استقبال گسترده‌ی قرار گرفت

محمدی اظهار کرد: این مجمع امسال برای اولین بار طرح «بشارت» را برای زنان برگزار کرد که با توجه به شروع این دوره مورد استقبال گسترده‌‌ای قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: کلاس‌های مجمع در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید و مفاهیم در روزهای یک‌شنبه سه‌شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 10 صبح دایر است و کلاس تفسیر بانوان نیز روزهای چهار‌شنبه از ساعت 15 عصر برگزار می‌شود.

همچنین مهد قرآنی مجمع در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه آماده پذیرایی از کودکان چهار تا شش سال است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام با شماره تلفن‌های 88317573 و 88827373 تماس حاصل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد