اخبار قرآنی(کارگاه تدریس علوم قرآن کریم برگزار می‌شود)

 برگزار می‌شود:

 

کارگاه تدریس علوم قرآن کریم  

 

     

سازمان تربیت، علوم و فرهنگ اسلامی (آیسیسکو) کارگاه "تدریس علوم قرآن کریم" را از 25 تا 29 می ( 4 تا 8 خرداد) در کوزوو برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیسیسکو، محورهای اصلی این کارگاه شیوه آموزشی قرآن کریم، کتاب درسی در زمینه قرآن کریم، دروس و مقدمات آن، راههای تدریس، وسایل علمی هستند. 

راههای استفاده از تکنولوژی معاصر در ایجاد شیوه آموزش اسلامی و اجرای آن، اخبار کشورهای شرکت کننده در زمینه تدریس علوم قرآن کریم از دیگر محورهای این کارگاه هستند.

هدف از برگزاری این کارگاه ایجاد شیوه آموزشی در درس قرآن کریم و علوم قرآنی، اطلاع از راههای جدید در آماده سازی دروس قرآن کریم و علوم آن، نوآوری راههای تدریس آموزش اسلامی، ارائه راههایی برای فعال سازی تربیت اسلامی در شیوه آموزشی، تقریب میان شیوه ها و راههای عمده در تدریس علوم قرآن کریم اعلام شده است.

سازمان تربیت، علوم و فرهنگ اسلامی (آیسیسکو) با همکاری  شورای بین المللی خیریه اسلامی در کویت کارگاه منطقه‌ای "تدریس علوم قرآن کریم" را در شهر پریشتینا در کوزوو از 25 تا 29 می (4 تا 8 خرداد) برگزار می‌کند که مقدونیه و آلبانی از شرکت‌کنندگان این کارگاه هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد