اخبار قرآنی(قرآن‌های دیجیتال بدون مجوز روانه بازار می‌شوند)

 
قرآن‌های دیجیتال  
 
بدون مجوز روانه بازار می‌شوند  
 

 مدیر کل نظارت بر چاپ ونشر قرآن کریم کشور گفت: سازمان دارالقرآن کریم کشور تنها به قرآن‌های مکتوب مجوز نشر می‌دهد و قرآن‌های دیجیتال با اشکال فراوان و بدون مجوز روانه بازار می‌شود.


حسن تفکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آیین و اندیشه فارس افزود: سازمان دارالقرآن کریم کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمام قرآن‌های قابل چاپ با بررسی‌های لازم و غلط گیری مجوز چاپ و نشر می‌دهد، اما در میان قرآن‌هایی که در بازار موجود است، تخلفاتی دیده می‌شود و با اشکال و غلط فراوان و همچنین بدون مجوز به دست مردم می‌رسد.
این مسئول در مورد تخلفات چاپ و نشر کتب قرآنی اظهار داشت: قرآن‌هایی که به عنوان تبرک از دستفروش‌ها خریداری می‌شود بدون مجوز هستند و دیده شده که چند صفحه آن غلط املایی دارد و یا تعداد صفحات آن کمتر از قرآن‌های معمولی است.
وی افزود: سازمان دارالقرآن در موردقرآن‌هایی که استخاره دارند به مراجع عظام رجوع کرده و پی به اشکال این نوع قرآن‌ها برده و از چاپ و نشر قرآن‌های استخاره‌دار جلوگیری می‌کند.
تفکری ادامه داد: برای تشخیص قرآن‌های بامجوز و بدون اشکال از قرآن‌های دیگر باید به مجوز چاپ و نشر از سوی سازمان دارالقرآن کریم در قرآن‌ها رجوع کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد