اخبار قرآنی ( توزیع قرآن تحریف شده میان حجاج ایرانی!)

 
توزیع قرآن تحریف شده  
 
میان حجاج ایرانی! 
 
   
Go to fullsize image  Go to fullsize image  Go to fullsize image 
منابع آگاه از عربستان سعودی خبر می‌دهند، انتشارات ملک فهد که سالانه میلیون‌ها جلد قرآن مجید در قالب‌های بسیار زیبا منتشر و در داخل و خارج از عربستان سعودی توزیع می‌کند، قرآن‌هایی به حجاج ایرانی بیت الله الحرام هدیه می‌دهد که ترجمه‌ای تحریف شده از کلام وحی ارائه می‌دهد.
: یکی از زائران بیت‌الله الحرام در این زمینه به خبرنگار ما گفت: انتشارات ملک فهد (وابسته به دولت عربستان سعودی) از سال‌ها پیش در ایام حج قرآن های بسیار نفیسی به حجاج هدیه می‌کرد که حجاج ایرانی نیز از این هدیه بهره‌مند می‌شوند اما این انتشارات، امسال اقدام به توزیع قرآنی با ترجمه فارسی تحریف شده کرده است که اقدامی تأمل برانگیز به شمار می‌رود.

این زائر خانه خدا در ادامه افزود: در ترجمه قرآن مذکور علاوه بر ترجمه تحت اللفظی کلام‌الله مجید، با کپی برداری وارونه از قرآن با ترجمه عبدالحمید آیتی که انتشارات سروش به زیور طبع آراسته، ذیل عبارات در لفافه تأکید کرده آیات منتسب به چه کسانی است و بیشتر اوصاف را به خلفای راشدین منتسب کرده است.

وی همچنین گفت: مترجم قرآن مجید چاپ انتشارات ملک فهد ذیل آیاتی که بر اساس تفاسیر به صورتی روشن و آشکار در وصف امام علی(ع) است، نه تنها به نام مبارک آن حضرت اشاره نکرده است بلکه ترجمه آیات مذکور را با استفاده از کلمات نامرتبط وارونه کرده تا هیچ کس متوجه نشود آیه در وصف چه کسی نازل شده است.

این زائر بیت‌الله الحرام با ابراز تأسف از انتشار قرآن مجید با ترجمه تفسیری تحریف شده توسط انتشارات ملک فهد وابسته به حکومت عربستان سعودی که برخی حجاج به دلیل عدم اطلاع از محتوای پاورقی های آن صرفا به دلیل زیور طبع آن را وقف مساجد کردند، از سازمان حج و زیارت خواست که تمهداتی در نظر گیرد که در آینده، چنین قرآنی بین حجاج ایرانی توزیع نشود. 
 
به نقل از شیعه آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد