اخبار (اهانت نویسنده مصری به قرآن در بی.بی.سی)

    اهانت نویسنده مصری به قرآن در BBC  

 

         

یک نویسنده مصری در مصاحبه با شبکه خبری انگلیسی بی.بی.سی با اهانت به ساحت قرآن کریم خواستار حذف اسلام از قانون اساسی مصر شد. 

شیعه نیوز به نقل از فارس نوشت:

 القمنی، نویسنده مصری که پیش از این مواضعی ضد اسلامی از خود بروز داده بود بار دیگر به اسلام و قرآن حمله کرد.

این نویسنده مصری در مصاحبه با شبکه خبری بی.بی.سی عربی، مدعی شد که قرآن کریم مناسب همه زمان‌ها و مکان‌ها نیست و در خصوص برخی مسائل مطرح شده در قرآن، زمانه تغییر کرده است.

بنا بر این گزارش، این نویسنده مصری که گفته می‌شود مدرک دکترای تقلبی دارد و آن را از مرکزی آمریکایی که سابقه طولانی در جعل مدارک دارد، دریافت کرده است، مدعی شد که در قرآن 23 آیه وجود دارد که در زمانه کنونی اجرایی نیست.

القمنی در برنامه‌ای که از شبکه بی.بی.سی پخش می‌شد مصری‌ها را به دین جدیدی به نام دین اسلامی پنجم فراخواند و درخواست کرد که علمای مذاهب و دانشمندان در علوم مختلف مانند اقتصاد، جامعه‌شناسی و دیگر حوزه‌ها با همکاری یکدیگر این دین را که با اوضاع زمانه سازگار باشد تدوین کنند و همه ادیان به معابد خود بازگردد.

این نویسنده مصری به قانون اساسی مصر اشاره و با بیان اینکه ماده دوم این قانون بر مرجعیت دین اسلام در مصر تاکید می‌کند، خواستار حذف این ماده از قانون اساسی مصر شد.

روزنامه المصریون پیش از فاش کرده بود که القمنی مدرک دکترای تقلبی دارد و آن را از مرکزی آمریکایی که سابقه‌ای طولانی در جعل مدارک دانشگاهی دارد، در قبال پرداخت 200 دلار دریافت کرده است.

القمنی پیش از این نیز مدعی شده بود که اسلام جنبشی سیاسی است و دارای ابعاد دینی نیست. 

 

نقل از خبر آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد