اخبار قرآنی(آمریکایی‌ها در ختم جهانی قرآن ، دوم شدند)


آمریکایی‌ها در ختم جهانی "قرآن کریم" دوم شدند

مدیر روابط عمومی وب سایت ختم قرآن گفت: کشور آمریکا از بین 5 قاره و تعداد 56 کشور حائز رتبه دوم، کشورهای کانادا و انگلستان مقام‌های سوم و چهارم را در ختم جهانی قرآن مجید کسب کردند.

اکرم نوشفق اظهار داشت: با توجه به اهمیت اشاعه فرهنگ قرآنی در سراسر جهان، وب سایت ختم قرآن در این زمینه اقدام به برگزاری ختم قرآن به صورت جهانی کرده است.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های وب سایت ختم قرآن در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: طرح وی‍ژه این غرفه ختم صلوات به تعداد 88 میلیون و 888 هزار و 888 به نیت سلامتی و تعجیل در فرج صاحب عصر (عج) است که تا روز میلاد با سعادت علی ابن موسی رضا (ع)، 8 آبان ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی وب سایت ختم قرآن ادامه داد: بازدیدکنندگان سومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال با عضویت در این سایت می‌توانند ثبت نام کرده و در طرح ویژه این غرفه شرکت کنند.

نوشفق بیان داشت: این وب سایت به زبان فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیولی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و آلمانی در دسترس علاقه‌مندان به فرهنگ قرآنی در سراسر جهان قرار دارد.

وی با اشاره به دومین دوره شرکت در جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال و نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای تصریح کرد: با ثبت‌نام بازدیدکنندگان در این سایت به طور روزانه 230 مرتبه قرآن کریم ختم می‌شود این در حالی است که صوت قرآن با صدای 13 قاری برجسته و به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی در وب‌سایت ختم قرآن ارائه می‌شود.

مدیر روابط عمومی وب سایت ختم قرآن خاطرنشان کرد: این غرفه تا پایان مهلت نمایشگاه با 2 مسابقه بزرگ قرآنی و اعطای جوایزی نفیس در شبستان مصلی تهران و مجاور محراب در خدمت بازدید‌کنندگان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد