اخبار قرآنی ( حمله پاپ به قرآن برای نجات انجیل )

 

حمله پاپ به قرآن برای نجات انجیل 


        

 

 این اقدام، توهین آمیز و نفرت آور است و برگزار کنندگان این نمایشگاه حتی فکر اقدام مشابه درباره قرآن را به سرشان راه نمی دهند. 
  رهبر کاتولیک جهان که از اهانت به انجیل در نمایشگاهی در اسکاتلند به خشم آمده است، در اظهاراتی دوپهلو گفت: برگزار کنندگان این نمایشگاه حتی فکر اقدام مشابه درباره قرآن را به سرشان راه نمی دهند.

در نمایشگاهی که در گلاسگو اسکاتلند برگزار شده ، از بازدید کنندگان خواسته شده است در صورتی که اشکالاتی در انجیل می بینند، با قلمی که در کنار کتاب مقدس مسیحیان قرار گرفته است، نظرشان را روی یک انجیل بنویسند.

در روزهای گذشته شماری از بازدید کنندگان عبارتهای توهین آمیزی ضد خدا، حضرت مسیح (ع) و انجیل در حواشی انجیل موجود در نمایشگاه نوشته اند.

این نمایشگاه با وجود انتقاد و اعتراض رهبر کاتولیک های جهان تا 31 مرداد ماه در گالری هنرهای مدرن گلاسگو دایر است و در پی اعتراض مسیحیان، مسوولان نمایشگاه انجیلی را که حاوی نظر شماری از بازدید کنندگان بود، در یک قفسه قرار داده اند، اما افراد علاقه مند می توانند نظرشان را درباره انجیل در برگه های سفیدی که در اختیارشان قرار می گیرد بنویسند.

یکی از مشاوران پاپ که خشم رهبر کاتولیک های جهان را ابراز می کرد، گفت: این اقدام، توهین آمیز و نفرت آور است و برگزار کنندگان این نمایشگاه حتی فکر اقدام مشابه درباره قرآن را به سرشان راه نمی دهند. 
نقل از فرهنگ نیوز 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد