اخبار ( برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم)

برگزاری بیست و ششمین دوره  

 

مسابقات بین المللی قرآن کریم   

 

       

 

 بیست و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته های حفظ و قرائت در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

 

حسین فراست تهیه کننده این برنامه گفت: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور ریاست محترم قوه قضائیه و در تاریخ 28 تیر در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی و مراسم اختتامیه نیز در تاریخ دوم مرداد در همین مکان با حضور ریاست محترم جمهور برگزار می شود.

وی ادامه داد: گروه محافل و مناسبت های دینی شبکه قرآن و معارف سیما در  ایام برگزاری مسابقات هر روز از ساعت 16:30 تا 23 نسبت به پخش آن به صورت زنده اقدام می کند. در این برنامه مسابقه تلفنی از طریق پیامک تدارک دیده شده که هر شب و به قید قرعه به تعدادی از برندگان جوایزی اهدا می شود.

وی یادآور شد: در این مسابقات از 60 کشور جهان 120 نفر در این مسابقات شرکت می کنند که از جمهوری اسلامی ایران فقط دو نفر به نام های سیدجواد حسینی در رشته تلاوت و شجاع زوبیدات در رشته حفظ در این مسابقات حضور دارند که اسامی 120 نفر شرکت کننده در این مسابقات در آینده از طریق سایت شبکه قرآن اعلام می شود.

فراست گفت: روز افتتاحیه شروع برنامه از ساعت 17 تا 19 بوده که در روزهای بعد از ساعت پنج الی 22:30 است و نیم ساعت قبل و بعد از شروع برنامه از حضور کارشناسان قرآنی در این محفل استفاده می شود.

گفتنی است، بعد از پایان مراسم اختتامیه تمامی شرکت کنندگان این مسابقه با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد