اخبار قرآنی ( شبکه قرآن میزبان مناظره‌های دینی می‌شود )

شبکه قرآن  

 

میزبان مناظره‌های دینی می‌شود  

 

 

      

مدیر شبکه قرآن ضمن اعلام برنامه‌های متنوع تابستانی شبکه قرآن از تهیه و پخش برنامه‌های مناظره مباحث دینی در این شبکه خبر داد.

 حسین ساری در نشست امروز اعلام ویژه برنامه‌های تابستانی گفت: شبکه قرآن برای تابستان برنامه‌هایی متنوع برای مخاطبان عام و خاص در ساعات مختلف تدارک دیده است. مجموعه‌های "گلستان" و "دفتر مشق" از شبکه قرآن پخش می‌شود. گروه فیلم و سریال شبکه قرآن نوپا و در حال تجربه است. تولیدات این گروه در ایام تابستان روی آنتن می‌رود.

وی در ادامه افزود: برنامه‌های مشاوره تربیت دینی در ایام تابستان پررنگ‌تر می‌شود. برنامه‌های آموزش روخوانی هم در شبکه قرآن در ایام تابستان ادامه دارد. مسابقات متنوع معارفی هم برای پخش تدارک دیده شده است. مدیر شبکه قرآن یکی از مهترین برنامه‌های این شبکه را برگزاری طرح قرآنی 1443 دانست و گفت: این طرح با محوریت سوره اسراء برگزار می‌شود.

ساری درباره ادامه پخش سرودهای حماسی و تهیه برنامه‌های مناظره مباحث دینی توضیح داد: پخش سرودها ادامه پیدامی‌کند و بیشتر از گذشته هم می‌شود. همچنین برنامه‌های مناظره مباحث دینی هم در این شبکه تهیه و پخش می‌شود. برنامه "مشکات" در این باره تهیه شده است و شبهات مختلف را مطرح و بررسی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد