اخبار قرآنی(شوراهای قرآنی در تهران راه‌اندازی می‌شود)

 
شوراهای قرآنی  
 
 
 در تهران راه‌اندازی می‌شود 
  
 
         

 رئیس فرهنگسرای قرآن از راه‌اندازی شوراهای قرآنی با هدف ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد. 

 

علی‌اکبر توپچی گفت: به سبب گستردگی جمعیتی و جغرافیایی شهر تهران، فرهنگسرای قرآن قصد دارد زمینه ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های قرآنی و کشف استعدادها را با تشکیل شوراهای قرآنی در فرهنگسرای هر منطقه ایجاد کند.
وی بااشاره به اینکه هدایت و مشی اصلی این شوراها از سوی فرهنگسرای قرآن است، اظهار داشت: با اجرای شوراهای قرآنی در تهران، کانون‌های قرآن هر فرهنگسرا در نحوه بررسی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی خود به شیوه‌ای مستقل و نظام‌مند عمل می‌کنند.
توپچی از برگزاری کارگاه ترجمه و تفسیر فرهنگسرای قرآن خبر داد و افزود: واحد آموزش فرهنگسرای قرآن با هدف آشنایی و انس بیشتر شهروندان به خصوص نسل جوان با مضامین روح بخش آیات قرآن، کارگاه ترجمه و تفسیر را برگزار می‌کند.
رئیس فرهنگسرای قرآن ادامه داد: این کارگاه قرآنی هر هفته، روزهای سه شنبه از ساعت 18 تا 20 با حضور قاری و مدرس قرآن مجید زکی‌لو برگزار می‌شود.
توپچی یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از نحوه برگزاری این کلاس و برنامه‌های دیگر آموزشی می‌توانند به فرهنگسرای قرآن واقع در خیابان قزوین، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های 3-55775141 تماس بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد