اخبار قرآنی ( قرآن با ترجمه آیت الله مکارم شیرازی در نمایشگاه)

  

 

در نمایشگاه کتاب ارائه می‌شود:

  

 قرآن کریم با ترجمه  آیت الله مکارم شیرازی 

 

  

         

 

مسئول غرفه مرکز طبع و نشر قرآن کریم گفت: از این تعداد، ‪ ۲۰‬عنوان ترجمه قرآن کریم و ‪ ۱۵‬عنوان کتاب تحقیقاتی، تجوید و توضیحات لغوی و ادبی جزء‌های مختلف قرآن کریم است که در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. 

 

 

عبدالصمد مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: کتاب قرآن حکیم و شرح آیات منتخب ترجمه آیت الله ناصر مکارم شیرازی یکی از کتاب هایی که از سوی این مرکز در نمایشگاه بیست و دوم ارائه شده است.

وی افزود: در این کتاب برای فهم و درک بهتر خواننده، تفاسیر مختلف آیات زیر نظر اساتید و داوران بین‌المللی قرآن از جمله سیدحسین مرعشی، علیرضا چیذری، مهدی ابراهیمی، علیرضا شعبانی فرد و حمید قربانی را استخراج و بصورت خلاصه آمده است.

مهدوی یادآور شد: این قرآن کریم دارای فهرست موضوعی نکات و توضیحات است که خواننده می‌تواند به راحتی صفحه موضوع مورد نظر خود را پیدا و مطالعه کند.

مسئول غرفه مرکز طبع و نشر قرآن کریم اضافه کرد: همچنین در این قرآن ، حروفی که خوانده نمی‌شود به صورت رنگی چاپ شده که قرائت آن را برای خواننده راحتر کرده است.

وی گفت: چاپ چهارم کتاب قرآن حکیم و شرح آیات منتخب در ‪ ۶۰۴‬صفحه با شمارگان ‪ ۴۱‬هزار نسخه توسط مرکز طبع و نشر قرآن کریم منتشر شده است.

مهدوی ادامه داد: چاپ اول کتاب‌های جزء بیست و هفتم، جزء بیست و هشتم، جزء بیست و نهم و جزء سی ام با ترجمه و توضیحات لغوی و ادبی ترجمه حمیدرضا مستفید نیز کتاب‌های دیگری است که این مرکز در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است.

به گفته مسئول غرفه مرکز طبع و نشر قرآن کریم ، قرآن با قطع پالتویی ترجمه آیت الله مکارم شیرازی نیز از آثار جدید مرکز طبع و نشر قرآن کریم است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از امروز - چهارشنبه - در مصلی امام خمینی (ره) آغاز و تا ‪ ۲۶‬اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد