اخبار قرآنی ( قرآن مرحوم صفارزاده به زبان انگلیسی در نمایشگاه)

 

قرآن مرحوم صفارزاده  

به زبان انگلیسی در نمایشگاه کتاب

 

         

 


مؤسسه بین المللی انتشاراتی الهدی، قرآن "مرحوم صفارزاده" به زبان انگلیسی و همچنین"اجوبة الاستفتائات" نوشته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را دربیست و دومین نمایشگاه کتاب در اختیار علاقمندان قرار می دهد. 

به گزارش سرویس فرهنگی حیات به نقل از  اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مؤسسه بین المللی انتشاراتی الهدی که زیر نظر معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی فعالیت می‌کند، با بیش از 600 عنوان کتاب به 25 زبان زنده دنیا دربیست و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

"اجوبة الاستفتائات" نوشته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از جمله کتاب هایی است که توسط انتشارات بین المللی الهدی در نمایشگاه کتاب ارائه می شود.

قرآن به زبان آلمانی ترجمه "رودی پارت"، کتاب فلسفه دین نوشته "جان هیک"، مویه های پامیر ، وجوب حفظ آثار نبوی در مدینه منوره و مشروعیت تبرک به آن، خدمات متقابل اسلام و ایران به زبان روسی، خلاصه تعالیم اسلام به زبان ایتالیایی و همچنین اصواه علی نظریه الحکومه فی الاسلام برخی از عناوین کتابهایی است که از سوی این مؤسسه انتشاراتی در نمایشگاه کتاب ارائه می شود.

این مؤسسه کتاب و دیگر کالاهای فرهنگی- هنری خود را منحصرا براساس قرارداد، به نقاط مختلف جهان ارسال می‌کند.

مؤسسه بین المللی انتشاراتی الهدی در کشورهای انگلیس ، آفریقای جنوبی، آذربایجان، ترکمنستان، تانزانیا، افغانستان، قرقیزستان و تاجیکستان دفاتر فعال و فروشگاههای کتاب و محصولات فرهنگی دارد.

یادآور می شود،  این مؤسسه انتشاراتی از طریق چاپ و نشر به 14 زبان زنده دنیا با ملل مختلف جهان ارتباط دارد. 

نقل از : حیات

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد